Tilgangsansvarlig

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Nå har vi muligheten til å få skjult gruppe så hvem her inne vil være tilgangsansvarlig? Du må ha tid til å være her inne :)
 
Skulle ikke sommerfugler være??

Har sagt jeg kan være om ikke noen andre har voldsomt lyst.




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Skulle ikke sommerfugler være??

Har sagt jeg kan være om ikke noen andre har voldsomt lyst.




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Jeg vet ikke hva det ble til jeg :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Om Sommerfugl2 blir å være på novemberforumet blir det jo dumt å være ansvarlig her på desember. Men mange henger jo i termingruppen man først var i selv om man føder før eller termin blir flyttet.
Jeg får garantert i desember for jeg føder ikke før termin og kan ikke gå så mye over. Men jeg kan jo faktisk miste i neste uke eller neste mnd. Er jo ingenting som et sikkert. Og dersom den som er mister eller får ny termin eller av andre årsaker ikke lenger et i desember er det sikkert ikke umulig å bytte tilgangsansvarlig.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Om Sommerfugl2 blir å være på novemberforumet blir det jo dumt å være ansvarlig her på desember. Men mange henger jo i termingruppen man først var i selv om man føder før eller termin blir flyttet.
Jeg får garantert i desember for jeg føder ikke før termin og kan ikke gå så mye over. Men jeg kan jo faktisk miste i neste uke eller neste mnd. Er jo ingenting som et sikkert. Og dersom den som er mister eller får ny termin eller av andre årsaker ikke lenger et i desember er det sikkert ikke umulig å bytte tilgangsansvarlig.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Ja, jeg er helt enig med deg :) Må vel kanskje være en som har litt tid til overs og?
 
Jeg har ikke tid, rett og slett :) Fruundercover eller sommerfugl2 kan godt være :)
 
Om Sommerfugl2 blir å være på novemberforumet blir det jo dumt å være ansvarlig her på desember. Men mange henger jo i termingruppen man først var i selv om man føder før eller termin blir flyttet.
Jeg får garantert i desember for jeg føder ikke før termin og kan ikke gå så mye over. Men jeg kan jo faktisk miste i neste uke eller neste mnd. Er jo ingenting som et sikkert. Og dersom den som er mister eller får ny termin eller av andre årsaker ikke lenger et i desember er det sikkert ikke umulig å bytte tilgangsansvarlig.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Det var sånn jeg tenkte jeg og..

Du meldte deg frivillig i en anne tråd.. Vil du?
 
Jeg blir jo på desember, har ikke sagt noe annet :) men ja, jeg tar ks i november og henger der også. Men miss undercover må gjerne være ansvarlig. Det bør ikke være så vanskelig å finne ut av :) stemmer for henne jeg. Kan vi ha to kan jeg være reserve.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja? Fru undercover? :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Undercover har min stemme og :)
 
Gratulerer fru undercover, du er herved tilgangsansvarlig :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Back
Topp