Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke hva det ble til jegSkulle ikke sommerfugler være??
Har sagt jeg kan være om ikke noen andre har voldsomt lyst.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Ja, jeg er helt enig med deg Må vel kanskje være en som har litt tid til overs og?Om Sommerfugl2 blir å være på novemberforumet blir det jo dumt å være ansvarlig her på desember. Men mange henger jo i termingruppen man først var i selv om man føder før eller termin blir flyttet.
Jeg får garantert i desember for jeg føder ikke før termin og kan ikke gå så mye over. Men jeg kan jo faktisk miste i neste uke eller neste mnd. Er jo ingenting som et sikkert. Og dersom den som er mister eller får ny termin eller av andre årsaker ikke lenger et i desember er det sikkert ikke umulig å bytte tilgangsansvarlig.
Taster på appen
Om Sommerfugl2 blir å være på novemberforumet blir det jo dumt å være ansvarlig her på desember. Men mange henger jo i termingruppen man først var i selv om man føder før eller termin blir flyttet.
Jeg får garantert i desember for jeg føder ikke før termin og kan ikke gå så mye over. Men jeg kan jo faktisk miste i neste uke eller neste mnd. Er jo ingenting som et sikkert. Og dersom den som er mister eller får ny termin eller av andre årsaker ikke lenger et i desember er det sikkert ikke umulig å bytte tilgangsansvarlig.
Taster på appen
I'm in
Taster på appen
Da synes jeg vi bare skal si det sånnI'm in
Taster på appen
EnigDa synes jeg vi bare skal si det sånn
Desember 2014
Taster på appen