Endelig har vi fått 5000 innlegg. Vi mangler tilgangsansvarlig til skjult gruppe. Noen som har lyst? Fint om det er flere enn en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se over: Hva skal vi egentlig gjøre som tilgangsansvarlig? Hvem skal vi kontakte?Ingen andre som kan tenke seg å være tilgangsansvarlig sammen med meg? Tror det er best å være to
Tror en av dere kontakter forumansvarlig og forteller at dere er tilgangsansvarlig og at vi vil ha skjult gruppe? Er link til forumansvarlig på info-tråden om april-forumSe over: Hva skal vi egentlig gjøre som tilgangsansvarlig? Hvem skal vi kontakte?
Hurra! Så fintSiden ingen melder seg så kan sikkert jeg være sammen med deg orkide93
Se over: Hva skal vi egentlig gjøre som tilgangsansvarlig? Hvem skal vi kontakte?
SupertHurra! Så fint
Jeg må bare få lagt sønnen (han var visst ikke trøtt i kveld så tar litt tid ), så kan jeg se på hva vi skal gjøre og hvem vi skal kontakte for å få opprettet skjult gruppe! Kan sende deg en melding
Ingen andre som kan tenke seg å være tilgangsansvarlig sammen med meg? Tror det er best å være to
Tusen takk til dere to! Er også redd for å miste da jeg aldri har fullført ett svangerskap, så setter pris på at noen orkerSiden ingen melder seg så kan sikkert jeg være sammen med deg orkide93