Tilgangsansvarlig skjult gruppe?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Noen som føler kallet? :)

Tenker det kan være en idé å være to om ansvaret, da det fort kan plutselig forsvinne en pga sykehusopphold eller annet.. :)

Hva innebærer denne jobben da? :joyful:

Man må sjekke at alle som vil ha tilgang, oppfyller kravene (har Nick, har skrevet seg på terminlista, har 50 innlegg, har vært på forumet i minst 1 mnd), og gi beskjed videre om hvem som skal være med eller fjernes fra tilgang til skjult.
Man må lage og oppdatere liste om hvem som har tilgang på skjult, så man har kontroll.
Man må sjekke at de som har tilgang på skjult, opprettholder kravene til å beholde tilgangen på skjult. (Vanligvis er dette å skrive f.eks 10-20 innlegg i måneden på skjult; samt at man må fremdeles stå på terminlisten.).

Bør jo også selvsagt være noen som overholder disse kravene selv. :P

Hvis ingen andre vil, kan jeg være 1 av 2 (men jeg kjenner ikke kallet, og håper noen andre melder seg :hilarious:)

Vi får vel la denne stå til i kveld, sånn at TGA kan melde inn til forumansvarlig i kveld, og forhåpentligvis får vi skjult gruppe ila de nærmeste dagene. :)

Hvis ingen andre vil, kan jeg være 1 av 2 (men jeg kjenner ikke kallet, og håper noen andre melder seg :hilarious:)
Jeg var litt der jeg også. Jeg KAN om ingen andre melder seg, men jeg håpte på at noen hadde litt lyst :p
Dere er gode som er villige til å stille opp :)

Jeg kan eventuelt melde meg som en nr. 3, siden ingen av oss har så veldig lyst? Eller blir det for mye rot med 3 stk tror dere?
Merker at jeg blir uvel av nesten alt nå, blant annet av å se på skjerm (må innom babyverden litt likevel), så om formen blir verre kan det være litt dumt om jeg er 1 av 2, for da blir den andre stående ganske alene med ansvaret.. Men jeg kan avlaste dere 2 om dere skulle ønske :)

Dere er gode som er villige til å stille opp :)

Jeg kan eventuelt melde meg som en nr. 3, siden ingen av oss har så veldig lyst? Eller blir det for mye rot med 3 stk tror dere?
Merker at jeg blir uvel av nesten alt nå, blant annet av å se på skjerm (må innom babyverden litt likevel), så om formen blir verre kan det være litt dumt om jeg er 1 av 2, for da blir den andre stående ganske alene med ansvaret.. Men jeg kan avlaste dere 2 om dere skulle ønske :)

Takk for tilbudet ❤️ Men med to er man allerede en i backup, sånn sett. Vanligvis er man vel ganske alene (som f.eks i prøveforumet og assistert) om ansvaret, og det ER helst bare verst når "alle" skal ha tilgang. Og når ungene er kommet, så er det fort gjort at kravene letter litt, for da er strengt tatt "alle" opptatte. F.eks i oktobergruppa.. hvis vi skulle kastet ut alle som ikke skrev 10+ innlegg i måneden nå, så hadde vi vært færre enn fem igjen der :P Nå er det jo heller ingen nye som kommer inn der.

Skulle gjerne meldt meg, men jeg har ikke tid dessverre. Har en jobb som er ekstremt hektisk og presset på tid, så jeg ville ikke vært noen hjelp. Men veldig bra at vi kan få skjult nå! :D

For de som ikke har vært medlem en mnd enda og ikke rukket 50 innlegg vil man få tilgang til lukket gruppe automatisk når dette er oppnådd?

Back
Topp