Tilgangsansvarlig skjult gruppe

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei!

Da ser det ut som vi når 5000 straks.
Siden vi er midt i avstemning angående navn og regler så vil det nok drøye til over helgen med å få opp selve undergruppa, da dette visstnok var en del arbeid. :happy: Derfor dreiv de forståelig nok ikke med det i helgene!

En annen ting vi måtte finne ut av var dette med tilgangsansvarlig.
Forumansvarlig skreiv at dette bør være noen som er litt aktive, fordi man bør være greit tilgjengelig. Og at det bør være to.

Jeg kan godt være tilgangsansvarlig, for jeg er jo mye hjemme og aleine likevel - men tenker at det kanskje kan være nyttig å være tre? Da blir det litt mindre sårbart om man skulle ha noen dårlige dager :hungover: . Ser flere andre har valgt å gjøre det.

Så er det isåfall to aktive brukere til som vil?

Last edited:
Jeg kan gjerne stille! :) Vil kalle meg over middels aktiv her inne :hilarious: Men føler meg litt sårbar da jeg enda er redd for å miste. Men dersom det skulle skje kan vel noen ta over?

Så bra dere stiller! Jeg er mest aktiv på kveldstid, så supert at noen mer med online-tid er tilgangsansvarlig så folk slipper å vente så lenge på å slippe inn.

Så bra dere stiller! Jeg er mest aktiv på kveldstid, så supert at noen mer med online-tid er tilgangsansvarlig så folk slipper å vente så lenge på å slippe inn.

Svartiden er vel 1-3 dager, så du må gjerne melde deg om du føler deg kallet! :hilarious:

Jeg kan gjerne stille! :) Vil kalle meg over middels aktiv her inne :hilarious: Men føler meg litt sårbar da jeg enda er redd for å miste. Men dersom det skulle skje kan vel noen ta over?

Selvfølgelig. Det er jo ingen garanti for noen, så det må vi ta høyde for.

Jeg kan stille, men med mulighet for å "melde meg ut" om jeg skulle miste selvfølgelig. :p

Svartiden er vel 1-3 dager, så du må gjerne melde deg om du føler deg kallet! :hilarious:

Haha, med den svartiden kan jeg fint være tilgangsansvarlig! Det er vel stort sett på kveldstid folk er pålogga uansett.

Da foreslår jeg at ChubbyN, SmåØnsker og Montesorripedagog er tilgangsansvarlig. Jeg er reserve om noen skulle måtte trekke seg av diverse grunner :happy:

Hei! Har sendt inn meld om dette. :) De driver ikke så mye i helgene men skjult forum kommer nok neste uke :smiley-bounce012

Back
Topp