Hei!
Da ser det ut som vi når 5000 straks.
Siden vi er midt i avstemning angående navn og regler så vil det nok drøye til over helgen med å få opp selve undergruppa, da dette visstnok var en del arbeid.
Derfor dreiv de forståelig nok ikke med det i helgene!
En annen ting vi måtte finne ut av var dette med tilgangsansvarlig.
Forumansvarlig skreiv at dette bør være noen som er litt aktive, fordi man bør være greit tilgjengelig. Og at det bør være to.
Jeg kan godt være tilgangsansvarlig, for jeg er jo mye hjemme og aleine likevel - men tenker at det kanskje kan være nyttig å være tre? Da blir det litt mindre sårbart om man skulle ha noen dårlige dager
. Ser flere andre har valgt å gjøre det.
Så er det isåfall to aktive brukere til som vil?
Da ser det ut som vi når 5000 straks.
Siden vi er midt i avstemning angående navn og regler så vil det nok drøye til over helgen med å få opp selve undergruppa, da dette visstnok var en del arbeid.
Derfor dreiv de forståelig nok ikke med det i helgene!En annen ting vi måtte finne ut av var dette med tilgangsansvarlig.
Forumansvarlig skreiv at dette bør være noen som er litt aktive, fordi man bør være greit tilgjengelig. Og at det bør være to.
Jeg kan godt være tilgangsansvarlig, for jeg er jo mye hjemme og aleine likevel - men tenker at det kanskje kan være nyttig å være tre? Da blir det litt mindre sårbart om man skulle ha noen dårlige dager
. Ser flere andre har valgt å gjøre det.Så er det isåfall to aktive brukere til som vil?
Last edited:
Men føler meg litt sårbar da jeg enda er redd for å miste. Men dersom det skulle skje kan vel noen ta over?