Tilgangsansvarlig skjult gruppe

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Er det noen som ønsker å ta over den jobben? :)
Jeg er jo gravid og følger ikke like godt med her lenger. Kanskje bedre at noen som hører til her tar den jobben. Det er ikke noen stor oppgave, har hatt 6 forespørsler siden april.
Ikke noe stress for meg å fortsette litt til altså, men om noen vil tenke litt på saken og ta over etterhvert så hadde det vært fint :)

*Dytter opp* [emoji5]

Hei. Jeg ønsker foreløpig ikke å være tilgangsansvarlig, blir kanskje litt feil og siden jeg bare er i henvisningsfasen og.. men er det noe liv inne på skjult her? Jeg er ikke medlem der, men kunne kanskje tenkt meg det etterhvert! :-)

Hei. Jeg ønsker foreløpig ikke å være tilgangsansvarlig, blir kanskje litt feil og siden jeg bare er i henvisningsfasen og.. men er det noe liv inne på skjult her? Jeg er ikke medlem der, men kunne kanskje tenkt meg det etterhvert! :)
Alle som vil kan være tilgangsansvarlig, forhåpentligvis er det en jobb som er midlertidig for de fleste så gir man bare jobben videre :)
Det er ikke spesielt mye liv der nei, men har selv hatt nytte av gruppa for å dele tanker som man gjerne ikke vil dele åpent på nettet :) Så ser behovet også :)

Dytter litt opp igjen :) Jeg ble gravid en måned etter jeg tok på meg jobben, kanskje det er en motivasjon? :P Som sagt, ikke mange forespørsler jeg har fått. Kan gå flere uker uten noen :)
Hvis ingen vil og aktiviteten inne der ikke tar seg opp så kanskje det ikke trengs skjult forum? Bare en tanke, det må dere inne her avgjøre.

Dytter litt opp igjen :) Jeg ble gravid en måned etter jeg tok på meg jobben, kanskje det er en motivasjon? :p Som sagt, ikke mange forespørsler jeg har fått. Kan gå flere uker uten noen :)
Hvis ingen vil og aktiviteten inne der ikke tar seg opp så kanskje det ikke trengs skjult forum? Bare en tanke, det må dere inne her avgjøre.

Jeg er ikke så aktiv lenger her, men jeg synes på vegne av alle nye som må i gang med denne harde kampen her at det burde være et skjult forum her inne. Selv om det er lite aktivitet på skjult så er det et veldig trygt sted for vanskelige spørsmål. Kanskje admin kan godta at man sender henne PM eller har en tråd her inne som hun kan følge og der spør nye om å få bli med? Eventuelt at moderator som har ansvar for FS/Assistert har ansvaret. Det er jo ingenting annet TGA gjør her inne. (Eventuelt fjerner de som ber om å ikke ha tilgang lenger og.) Det er ingen stor jobb, som du selv sier og. :)

Jeg er ikke så aktiv lenger her, men jeg synes på vegne av alle nye som må i gang med denne harde kampen her at det burde være et skjult forum her inne. Selv om det er lite aktivitet på skjult så er det et veldig trygt sted for vanskelige spørsmål. Kanskje admin kan godta at man sender henne PM eller har en tråd her inne som hun kan følge og der spør nye om å få bli med? Eventuelt at moderator som har ansvar for FS/Assistert har ansvaret. Det er jo ingenting annet TGA gjør her inne. (Eventuelt fjerner de som ber om å ikke ha tilgang lenger og.) Det er ingen stor jobb, som du selv sier og. :)
Ja, personlig har jeg brukt skjult selv og er glad jeg har hatt den muligheten så det burde absolutt fortsette :)
Jeg kan fortsette litt til så hører jeg med moderator etterhvert om ingen vil hvordan vi gjør det:)

Back
Topp