tilgangsansvarlig skjult gruppe

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Da har vi bestemt navn på den skjulte gruppa Mailykke♥ :)
Nå må vi bestemme hvem som skal være tilgangsansvarlig, (den som gir tilgang til den skjulte gruppen)

Jeg kan godt være det, er det noen andre som også har lyst ? :)

Hvis alle som har lyst skriver det i kommentarfeltet, så lager vi en avstemming etterpå :D

Her er litt info fra Janet om tilgangsansvarlig:

Fra i dag av:

- Alle termingrupper kan velge seg en person som er "Tilgangsansvarlig" til skjulte grupper. (Lag en avstemming og gi deretter beskjed til gruppeansvarlig på deres gruppe slik at hun kan oppdatere infoen om tilgang til skjulte grupper.)
(NB. Jeg er ansvarlig for alle 2012 grupper - kontakt meg når dere har valgt en "Tilgangsansvarlig".)

-Vi oppdaterer tråden med info om skjulte grupper og ber alle brukere som ønsker tilgang sende en melding til "Tilgangsansvarlig". Tilgangsansvarlig svarer brukeren evnt. ja / nei og hvorfor. Brukeren som ønsker tilgang må også be om tilgang via "vanlig prosedyre" gjennom innstillingene sine. Hvis en bruker IKKE har tilgang til pc, da kan en sende en pm til meg for å å be om om tilgang.

Når "Tilgangsansvarlig" har godkjent en bruker så må hun inn i en tråd på VIP og skrive at bruker XXX kan få tilgang til XXXX 14. Da vil første moderatoren som er innom sjekke tråden for oppdatering og gi tilgang.

"Tilgangsansvarlig" vil også få et eget ribbon på profilen sin med tittel.

Håper alle vil bli fornøyde med denne løsningen :)

Med mindre noen andre melder seg synes jeg Sjanetti har vist stort engasjement allerede for den nye gruppa, så jeg synes at hun skal få lov til å være forumansvarlig. Hvis det er noen som virkelig har lyst av andre går det jo an å ha en avstemming.

Med mindre noen andre melder seg synes jeg Sjanetti har vist stort engasjement allerede for den nye gruppa, så jeg synes at hun skal få lov til å være forumansvarlig. Hvis det er noen som virkelig har lyst av andre går det jo an å ha en avstemming.
Enig!

Du kan gjerne bli ansvarlig :flower Og håper du kan forklare senere hvordan jeg kan få tilgang, forstår det ikke helt, det som her skrevet her..........

Enig!

Du kan gjerne bli ansvarlig :flower Og håper du kan forklare senere hvordan jeg kan få tilgang, forstår det ikke helt, det som her skrevet her..........

takk du :) Her er det som Janet har skrevet om tilgang:

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:
- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Hvordan sjekker man ant innlegg?

takk du :) Her er det som Janet har skrevet om tilgang:

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:
- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Takker for svar! Tror jeg oppfyller nok de fleste, men lurer også på om vi kan telle våre innlegg ja?
Og så har jeg ikek skrevet meg på terminlisten da jeg ikke vet terminen min pga uregelmessig syklus!
Vet det er flere som har det, er det mulig å være med likevel da?

Hvordan sjekker man ant innlegg?
Godt spørsmål, vet ikke om det er noen enkel måte å gjøre det på. men man kan gå inn på profilen sin å se innleggene man har skrevet, så må man vel bare telle seg nedover? :P hehe.. kan spørre Janet om det finns en enklere måte å gjøre det på!? :)

Godt spørsmål, vet ikke om det er noen enkel måte å gjøre det på. men man kan gå inn på profilen sin å se innleggene man har skrevet, så må man vel bare telle seg nedover? :P hehe.. kan spørre Janet om det finns en enklere måte å gjøre det på!? :)
Håper det finnes en enklere måte ja! Aner jo ikke hvor jeg har skrevet og ikke :P

Ant innlegg er poengsummen du har.

Og hvor finner man poengsummen??

Du trykker bare på din logo inni en tråd så står antall innlegg. Men hvordan vi skal vite om det er 50 vet ikke jeg. Men hvordan melder vi oss opp? Jeg skal ha alle kravene oppfylt tror jeg :-)

Du trykker bare på din logo inni en tråd så står antall innlegg. Men hvordan vi skal vite om det er 50 vet ikke jeg. Men hvordan melder vi oss opp? Jeg skal ha alle kravene oppfylt tror jeg :-)
Jeg tror også jeg har det:-)

Jeg har 700 poeng. Men har jo vært med i en termingruppe før i 2011. Så om jeg har 50 her på mai 2014 vet jeg ikke. Men vil tro det. Syns også sjanetti kan være ansvarlig om hun vil det. :-)

Back
Topp