Tilgangsansvarlig og navn på skjult forum

Hva skal navnet være?

• Marsboerne

Votes: 1 25,0%
  • De skjulte marsboerne

Votes: 0 0,0%
  • Marsboerne18

Votes: 3 75,0%

• Antall som har svart
    4

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Vi nærmer oss med høyt tempo 5000 innlegg, og har da anledning til å få vårt eget skjulte forum.
Se prioritert innlegg for mer info om et slikt forum :)

Etter tips fra forumansvarlig, tenkte jeg at vi kunne forsøke å finne en tilgangsansvarlig og navn på gruppen allerede nå. På den måten er vi klar når vi bikker grensa, slik at hun bare kan opprette det når hun har anledning! :)
Setter opp en oversikt her over alle forslagene.

Skriv gjerne ditt navneforslag under, og skriv om du ønsker å bli tilgangsansvarlig. Så tar vi en avstemning til slutt (f.eks på søndag kveld) over de forslagene vi har fått inn på begge deler!

Selv foreslår jeg klisjeaktig nok Marsboerne, siden det skjulte forumet blir forbeholdt oss som hører hjemme her.. :D

Tilgangsansvarlig:
- LSB
-
-
-

Navn på skjult forum:
- Marsboerne ("De skjulte marsboerne" dersom ordet "skjult" må være med i navnet)
- Marsboerne18
-
-

Last edited:
Likte det klisjeaktige forslaget ditt jeg altså [emoji28]

Det er jo et passende navn [emoji119]
Ja, det er jo det! Vi får se om det kommer andre forslag også, så det blir en stemmerunde - hvis ikke det kommer noe mer, så får vi vel bare gå for det navnet! :D

Ja, det er jo det! Vi får se om det kommer andre forslag også, så det blir en stemmerunde - hvis ikke det kommer noe mer, så får vi vel bare gå for det navnet! :D
Ja, jeg har tom hjerne etter noen dager med jobbing, så ikke mange forslag i mitt hue [emoji23]

Ser ikke ut til at det blir noe særlig uenighet rundt navnet iallefall :D
Hva med tilgangsansvarlig? Noen som har lyst? :)

Ser ikke ut til at det blir noe særlig uenighet rundt navnet iallefall :D
Hva med tilgangsansvarlig? Noen som har lyst? :)

Marsboerne er supert!

Har du lyst å være tilgangsansvarlig? [emoji16][emoji16][emoji16]

Marsboerne er supert!

Har du lyst å være tilgangsansvarlig? [emoji16][emoji16][emoji16]

Lyst og lyst.. Jeg kan gjerne ta det, dersom ingen andre har superlyst, men det er på ingen måte sånn at jeg blir lei meg om noen andre har lyst! :P Så om noen sitter og tenker at de kanskje kunne tenke seg jobben, må de for all del bare skrike ut! :D

Bruker man foresten å ha med ordet "skjult" ?
I så fall; "De skjulte marsboerne" eller noe sånt? [emoji38]

Bruker man foresten å ha med ordet "skjult" ?
I så fall; "De skjulte marsboerne" eller noe sånt? [emoji38]

Det vet jeg ikke! Har ikke sett et skjult forum før :p Vi kan jo høre med forumansvarlig når hun skal opprette for oss? Om skjult pleier å være med i navnet, eller ikke? :) De skjulte marsboerne var jo kult da, skikkelig mystisk og spennende forum :P

Jeg husker ikke fra sist jeg var med i et skjult forum, så vet ikke jeg heller [emoji14][emoji85] men du kan godt høre ja [emoji3]

• Liker
Reactions: LSB
Lyst og lyst.. Jeg kan gjerne ta det, dersom ingen andre har superlyst, men det er på ingen måte sånn at jeg blir lei meg om noen andre har lyst! :P Så om noen sitter og tenker at de kanskje kunne tenke seg jobben, må de for all del bare skrike ut! :D

Haha! Da ser vi heller om noen har lyst[emoji16]

• Liker
On board med navnet [emoji1308][emoji1305]

• Liker
Vårt forum for februar 2016 heter bare februarlykke2016 og under så står det bare (skjult forum)

Back
Topp