Tilgangsansvarlig for Skjult gruppe !? :)

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Nå har jeg skrevet med vår fine gruppeansvarlige Moderator Kristine, angående skjult gruppe. Med tanke på hvem vi kontakter osv. Jeg tar gjerne på meg å melde fra når vi er klare for skjult gruppe, dersom dere er enige :)

Tråden om navnevalg er godt i gang, og dere har jo kommet med mange fine forslag :D Skal ordne avstemning i helga.

Men, vi burde også bli enig om en person fra gruppa som kan ta på seg å være tilgangsansvarlig for den skjulte gruppa. Den som blir tilgangsansvarlig er den man skal ta kontakt med for å søke om tilgang til den skjulte gruppa, og oppgavene til den ansvarlige ved hver søknad blir å sjekke om vedkommende oppfyller kravene som er satt av babyverdens admin og brukere. Disse kravene er følgene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Så damer, noen som har lyst til å være tilgangsansvarlig, eller ønsker å nominere noen ? Det er fullstendig lov til å si nei om man ikke ønsker, og det er absolutt lov å ytre ønske om å være. Er det flere som ønsker å være, kan vi ta en avstemning ! :)

Er det mulighet for å merge to kontoer her inne? noen som vet?
Har hvert medlem her under et annet nick siden 2011

Kunne godt vært ansvarlig jeg og... men men
Hva mener du med dette ? Vil du eller vil du ikke? Var meningen vi skulle vise interesse eller nominere andre også tar vi en avstemming om flere har lyst. Så langt er det vel bare meg og deg som kunne tenkt oss å gjøre den jobben, dersom du mener at du har lyst.... :) ble litt usikker av at du skrev men men.. ;p

Hva mener du med dette ? Vil du eller vil du ikke? Var meningen vi skulle vise interesse eller nominere andre også tar vi en avstemming om flere har lyst. Så langt er det vel bare meg og deg som kunne tenkt oss å gjøre den jobben, dersom du mener at du har lyst.... :) ble litt usikker av at du skrev men men.. ;p

Jeg kan ikke siden jeg ikke har vært medlem med denne kontoen over en mnd

Ingen andre som har lyst? :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er for surrete :) men kjør på dere.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg kunne vært, men er så distre, samt er skjelden på pc :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi ;p Er jo kjekt at noen har små ønsker om det selv om man kanskje ikke får det til likevel. Jeg føler nesten jeg "overkjører" her inne, men er bare så gira på å få i gang skjult gruppe :D Er jo under 200 innlegg igjen før vi har nok ! Er selvfølgelig ikke for sent for andre å si "Jeg vil også" så tar vi en avstemning eller noe. Men jeg tar som sagt gjerne jobben dersom det er noe flere syns er greit, så kommer vi oss igang :)

Hihi ;p Er jo kjekt at noen har små ønsker om det selv om man kanskje ikke får det til likevel. Jeg føler nesten jeg "overkjører" her inne, men er bare så gira på å få i gang skjult gruppe :D Er jo under 200 innlegg igjen før vi har nok ! Er selvfølgelig ikke for sent for andre å si "Jeg vil også" så tar vi en avstemning eller noe. Men jeg tar som sagt gjerne jobben dersom det er noe flere syns er greit, så kommer vi oss igang :)
Jeg synes det er helt greit at du blir tilgangsansvarlig :) Synes du passer fint til det også!

Sier meg enig med de over :)
Kjekt at noen tar initiativ! :)

Back
Topp