Tilgangsansvarlig for skjult forum

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Hvem ønsker å være tilgangsansvarlig for skjult forum? Håper noen melder seg frivillig, hvis ikke får vi et problem :smiley-angelic006

Kopiert fra desember 2023:
Den som blir tilgangsansvarlig er den man skal ta kontakt med for å søke om tilgang til den skjulte gruppa, og oppgavene til den ansvarlige ved hver søknad blir å sjekke om vedkommende oppfyller kravene som er satt av babyverdens admin og brukere.

Disse kravene er følgende:
- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
Jeg blir nok passe syk om noen få uker til å passe bra :hilarious: Men nå er jeg fortsatt sånn at jeg brått ikke kommer inn igjen før kvelden da jeg er for dårlig, det er jo litt dumt.
 
Jeg blir nok passe syk om noen få uker til å passe bra :hilarious: Men nå er jeg fortsatt sånn at jeg brått ikke kommer inn igjen før kvelden da jeg er for dårlig, det er jo litt dumt.
Det skal ikke være sånn at du må være tilgjengelig hele tiden. Helt topp om du vil være, men da skal det også være greit å sjekke kun en gang om dagen. :)
 
Det er bra nok det, @LillyMom :shy:

Noen andre? Godt å være to :shy: Det burde være klart i løpet av dagen :angelic:
 
Tar gjerne med en til :love017
 
Hallooo, ladies?? :angelic: :help
 
@LillyMom da kan du sikkert sende mld til forumsansvarlig og fortelle om alt vi har fått til :glasses1

Desemberskattene 2024 og rødt banner vant :king
 
Blir du med som tilgangsansvarlig da? :smiley-angelic001
Hadde håpet noen andre meldte seg, da jeg føler jeg har nok med meg og mitt, full jobb(begynte på jobb i dag etter foreldrepermisjon), 4 barn og sying :confused1
 
Hadde håpet noen andre meldte seg, da jeg føler jeg har nok med meg og mitt, full jobb(begynte på jobb i dag etter foreldrepermisjon), 4 barn og sying :confused1
Vi får se hvordan det går, alle får bare være tålmodig :joyful: Har ikke fått svar fra forumet i dag.
 
Vi får se hvordan det går, alle får bare være tålmodig :joyful: Har ikke fått svar fra forumet i dag.
Ja, sånn må det bli når ingen flere melder seg :hungry:
 
Tørr ikke melde meg til noe før jeg vet hvordan det går...
Og veldig usikker på om jeg klarer å følge opp noe som helst..de ukene mannen er borte hvertfall.
Veldig fint at noen (ikke mer enn det må da) kan ta på seg å være admin :) Takknemlig for det,ellers blir det ingen skjult!
 
Tørr ikke melde meg til noe før jeg vet hvordan det går...
Og veldig usikker på om jeg klarer å følge opp noe som helst..de ukene mannen er borte hvertfall.
Veldig fint at noen (ikke mer enn det må da) kan ta på seg å være admin :) Takknemlig for det,ellers blir det ingen skjult!
Samme her. Vanskelig å binde seg til noe før de magiske ukene har gått. Ga alt i forrige terminforum, men da ble det jo tap. Du får nok selskap etter hvert, @LillyMom !
 
Back
Topp