Tilgangsansvarlig for skjult feb18forum

Sofie85

Forumet er livet
Marslykke 2016
Febbisbebbis'18
Noen som melder seg til dette? Tror ikke det er så mye stress :) noen som føler seg kallet? Lyst på litt ekstra makt i hverdagen?
;)

Jeg foreslår deg til jobben:)

Jeg egner meg ikke, man skal ikke gi for mye makt til enkle mennesker vettu, da blir den fort misbrukt ;)
Vi må ha noen som er litt mer ordentlige og greiere å ha med å gjøre enn meg ;)

Yahoo!! Da tenker jeg vi sier at det blir deg jeg, med mindre noen har noen veldige innvendinger mot det, noe jeg tviler på <3 snill du er som sier ja :) det blir bra!!

Ålbings! [emoji1362] og bare hyggelig! Henger jo her mye, og regner med sykemelding om ikke mange ukene :(

Yes, the loving bekken! [emoji173] (pelvis?) hatt bekkenløsning siden april/mai 2015[emoji173][emoji173]

Ja, det var det ja :( og du kjenner det såpass mye allerede? Fy søren :( jeg vurderer å bli religiøs for å kunne be til høyere makter om at det enten ikke kommer overhodet her denne gangen eller at det i det minste lar drøye på seg til TIDLIGST 8.mnd... ikke 5.mnd som sist :(

Ja, det var det ja :( og du kjenner det såpass mye allerede? Fy søren :( jeg vurderer å bli religiøs for å kunne be til høyere makter om at det enten ikke kommer overhodet her denne gangen eller at det i det minste lar drøye på seg til TIDLIGST 8.mnd... ikke 5.mnd som sist :(

Jepp, kommer sniiiikende nå! Håper jeg holder ut til august, i alle fall...

Jeg egner meg ikke, man skal ikke gi for mye makt til enkle mennesker vettu, da blir den fort misbrukt ;)
Vi må ha noen som er litt mer ordentlige og greiere å ha med å gjøre enn meg ;)

Haha du altså! Du er mer enn nok kvalifisert til den jobben;-)

Back
Topp