Tilgang til skjult *nye kriterier*

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Etter ønske fra brukerene på skjult forum er det gjort endringer på kriteriene. Endringene er:

Minimum 30 innlegg ila en mnd inne på skjult for å beholde tilgangen til skjult -tidligere 10 innlegg
Om man mister tilgang må man ha 30 innlegg på åpent for å få ny tilgang til skjult forum.

Jeg tenker at dette gjelder da fra 1/1-2015 -slik at det blir litt lettere for alle å følge de nye reglene ;)

Oppdatering 18/5-2015!
Brukerene inne på skjult har blitt enige om at dersom man mister tilgang til skjult, får man 14dagers "karantene"
Dvs at det er ikke nok å bare skrive 30 innlegg ila en mnd, man må også vente i 14 dager før ny tilgang blir gitt. Dette vil da gjelde fra og med 1/6-2015!
 
Last edited:
Men ser man antall innlegg siste måneden da? Trodde man bare fikk opp totalt antall innlegg :rolleyes:
Dessverre får man bare opp totalen, så du må selv inn og telle hvert enkelt innlegg for å sjekke hvor mange du har. Anbefaler å ta det via nettleser ;)
 
Ok, tungvindt, men takk for svar :)
Ja, er tungvindt, men dessverre ingen bedre alternativ. Misunner ikke needlepin som må sjekke alle for å se om de har nok innlegg :p
 
Ja, er tungvindt, men dessverre ingen bedre alternativ. Misunner ikke needlepin som må sjekke alle for å se om de har nok innlegg :p

Uff, må hun virkelig det :rolleyes: Vet ikke om jeg orker å sjekke meg selv engang jeg :eek: Tror jeg bare skriver det jeg har lyst til og håper det holder :)
 
Uff, må hun virkelig det :rolleyes: Vet ikke om jeg orker å sjekke meg selv engang jeg :eek: Tror jeg bare skriver det jeg har lyst til og håper det holder :)
Ja, hun sjekker alle hver måned for å se om de har nok innlegg.
 
Jeg mista tilgangen nå?
 
Æsj, jeg også mista tilgangen nå. Har begynt å jobbe så sliter med å få skrevet nok innlegg, men kan ikke ha vært langt fra 30! Kjedelig.. Blir nok ikke til at jeg bruker forumet så mye mer nå.
 
Æsj, jeg også mista tilgangen nå. Har begynt å jobbe så sliter med å få skrevet nok innlegg, men kan ikke ha vært langt fra 30! Kjedelig.. Blir nok ikke til at jeg bruker forumet så mye mer nå.

30 innlegg i mnd skal vera overkommelig :) Ein kommentar om dagen, evt slå på stortromma og skriv fem ein dag osv, så er du fort i mål :)
 
Æsj, jeg også mista tilgangen nå. Har begynt å jobbe så sliter med å få skrevet nok innlegg, men kan ikke ha vært langt fra 30! Kjedelig.. Blir nok ikke til at jeg bruker forumet så mye mer nå.
Jeg mista tilgangen nå?

Ut i fra det jeg kan se hadde dere desverre ikke 30 innlegg fra 1/1 til 1/2
Om det er langt i fra eller ikke spiller ingen rolle, jeg må jeg nesten forholde meg til det som ble avtalt -og det var minimum 30 innlegg ila 1mnd.

Trist at du/dere ikke vil bruke forumet fremover pga dette, men det var jo en klar avstemming på om dette var overkommelig eller ei. Det er også mulighet å få ny tilgang, man blir jo ikke utestengt for alltid.
Om du/dere mener at dere har hatt nok innlegg ila perioden kan jeg selvfølgelig se over alle innleggene på ny og dobbelt sjekke..
Fint om dere sender meg en pm da i såfall ;)
 
Back
Topp