Tilgang til skjult gruppe

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Ser flere lurer på hvorfor de ikke finner skjult gruppe. Når dere sender meg eller Ønskefrue melding så sier vi ifra til moderator. Så må de legge dere til. Det kan derfor ta alt fra noen minutter til over en dag før dere får tilgang ift når moderator har tid/ser melding fra oss. I helga skjer det heller ingenting. Så dere må bare vente til dere ser at det står junibarna 2019 under nicket deres :)

Når det gjelder antall innlegg, så gjelder det på terminforumet for juni. Du må ha minst 50 innlegg.

Hva når navnet står ved nicket, hvor finner jeg gruppen da? El kan navnet stå før det er helt aktivert?

Hva når navnet står ved nicket, hvor finner jeg gruppen da? El kan navnet stå før det er helt aktivert?

Da har du tilgang.
IMG_20181018_233828.png
Sånn ligger det hos meg. Jeg bruker ikke app, så vet ikke hvordan det ser ut der :)

Jeg må bare gi beskjed om at i ukedagene er jeg fullt opptatt på jobb, så om dere ikke hører fra meg med en gang så har det sin grunn. Jeg er som regel hjemme rundt 16.30, og legger inn forespørsler så fort jeg rekker det :happy:

Back
Topp