Tilgang til skjult gruppe

Spiren87

Betatt av forumet
Nå har ikke jeg kommet meg inn på skjult gruppe på godt over 1 uke.. finner ikke den noen plass? Prøvd via nettleser også. For på appen her kommer ikke det opp. Har jeg mistet tilgang eller?

Jeg har fått tilgang. Vært der inne flere ganger, skrevet innlegg, svart osv. Men gruppen driver å "forsvinner" for meg. Så om noen vet hvor jeg kan finne den i gjen??

Vi må ha ny TGA (tilgangsansvarlig) så kan være derfor noen ikke har tilgang. Men rart det forsvinner. Jeg har lagret skjult gruppe sånn at jeg enkelt finner den.

Jeg glemte å lagre den. Og nå har den vært vekke lenge.. prøvd via nettleser også. Like før jeg gir opp hele dritten.. denne appen er jo totalt ubrukelig.

Jeg har fått svar på at jeg fikk tilgang, men finner ikke den skjulte gruppen... [emoji85]

Hei,

Vi har ett problem med skjulte grupper i appen. Jobber med problemet.
I nettleser fungerer skjult gruppe helt fint.

Dere ser en banner under profilbildet deres når dere har fått tilgang.

Desember 2017 gruppen har ingen fungerende Tilgangsansvarlig for øyeblikket da hun som var det ga seg. Dere trenger snarest mulig en ny. Noen frivillige? Du bør allerede være medlem, eller iallefall oppfylle kriteriene, for å kunne bli det.

Hei,

Desember 2017 gruppen har ingen fungerende Tilgangsansvarlig for øyeblikket da hun som var det ga seg. Dere trenger snarest mulig en ny. Noen frivillige? Du bør allerede være medlem, eller iallefall oppfylle kriteriene, for å kunne bli det.

Kan jeg få tilgang snart? TGA sendte dere melding sa hun så kan du sjekke opp?

Hei,

Er på nettleser nå, men finner ikke den skjulte gruppen.... (finner skjult gruppe på assistert, men ikke her).
Ser egentlig ikke noe banner under profilbildet mitt heller... :confused013

Kan jeg få tilgang snart? TGA sendte dere melding sa hun så kan du sjekke opp?
Jeg har ikke hatt noe kontakt med tildigere TGA siden 19 april. Ingen beskjed om at du skal inn i gruppen er gitt.

Er på nettleser nå, men finner ikke den skjulte gruppen.... (finner skjult gruppe på assistert, men ikke her).
Ser egentlig ikke noe banner under profilbildet mitt heller... :confused013
Nei du har ikke tilgang.

IGJEN: DERE MÅ FINNE EN NY TGA! ;)

Hei,

Jeg har tilgang til skjult gruppe. Vært der inne flere ganger å skrevet innlegg, svart på innlegg osv. Men jeg finner ikkje den i gjen. Heller ikkje i nettleseren..

Jeg har ikke hatt noe kontakt med tildigere TGA siden 19 april. Ingen beskjed om at du skal inn i gruppen er gitt.

Nei du har ikke tilgang.

IGJEN: DERE MÅ FINNE EN NY TGA! ;)

Det forklarer saken. Jeg sendte pm og fikk svar av tga rundt 24. April. Men da har det ikke gått videre.

Håper noen tar oppgaven (jeg har ikke sjans), så vi kommer i orden [emoji6]

Back
Topp