Tilgang til skjult forum :)

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Som mange av dere kanskje har fått med dere, så har jeg nå tatt over ansvaret som tilgangsansvarlig i forhold til skjult gruppe.

Så når dere har oppfylt alle kriteriene, så sender dere en privat melding til meg, og jeg gir beskjed videre til moderator. :)

men hvordan ser man om man har oppfylt kriteriene for dette? altså da tenker jeg på hvor mange innlegg man har på juni14 osv.. å holder det med 50 innlegg for å få tilgang dit eller er det noe mer man må gjøre i tillegg til 50 innlegg?

snaaart snaart skal jg sende deg mld , :)

Herregud, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal sende deg pm fra mobil! -,-

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal sende deg pm fra mobil! -,-

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis du finner meny-listen? Der står det Convos tror jeg.. :) Kan starte en ny samtale der. Bare skriv inn mitt navn..

Ja, hvordan vet jeg at jeg har skrevet 50 innlegg ? Jeg har vært medlem her siden i 2010 og har skrevet 800 innlegg her. Jeg aner ikke hvor mange jeg har skrevet her inne :p

Ja, hvordan vet jeg at jeg har skrevet 50 innlegg ? Jeg har vært medlem her siden i 2010 og har skrevet 800 innlegg her. Jeg aner ikke hvor mange jeg har skrevet her inne :p

Du må inn på profilsiden din. Der står det vis innlegg skrevet av. Der må du telle hvor mange du har skrevet i Juni2014 :)

Back
Topp