Tilgang skjult forum...

Babyglede

Elsker forumet
Får plutselig ikkje opp det skjulte forumet.
Har eg blitt kastet ut eller er det feil hos meg?

Hadde du under 20 innlegg på skjult i november så har du mistet tilgangen, ja. Jeg kan sjekke straks mannen er ferdig med Mac'n, eller så kan du telle over innleggene dine i november selv :-)

En advarsel hadde vært flott når ein har brukt heile måneden på sjuk mann, sjukt barn og sjuk selv, men ok.

En advarsel hadde vært flott når ein har brukt heile måneden på sjuk mann, sjukt barn og sjuk selv, men ok.
Jeg har to "jobber", hvorav en er kjip: legge tilganger til sletting om man ikke skriver 20 innlegg. 20 innlegg på en mnd, felles bestemt av brukerne av skjult gruppe.

Jeg kan ikke sitte å gjette at du har syk mann, sjukt barn og har vært syk selv.
Det er ikke jobben min å passe på at folk overholder kravet som ble stemt frem der, det er opp til hver og en av oss :-)
Jeg legger derfor denne tilbake til deg; om du har vært syk, hatt syk mann og sykt barn så sier jeg god bedring og håper dere snart føler dere bedre: Du kunne sendt meg en pm og sagt i fra om det, så hadde jeg selvfølgelig tatt det til etterretning når innleggene ble sjekket i går.
Du passer på deg, jeg passer på meg og de to jobbene mine: den ene kjip, forklart her nå, den andre koselig: Gi tilganger.

Send meg pm om en mnd så skal jeg sørge for å få deg inn igjen:-) Og god bedring.

Vi har tidligerw her blitt enige om at man må passe pp dette selv, da tilgangsansvarlig ikke kan holdes ansvarlig for å passe på oss andre på termingruppa.. Da hadde ho ikke fått gjort noe annet. Da er det bare å skravle og søke på nytt.. Kjedelig, men 20 innlegg i løpet av 30 dager fant vi ut var mer enn overkommelig :)

E fikk plutselig heller ikke tilgang.. Og jeg trodde faktisk jeg var ganske aktiv :p men pytt sann... Hvor finner man oversikt over det? Har jo delt en del der inne... Blir alt man har delt slettet? Det hadde vært veldig greit..

E fikk plutselig heller ikke tilgang.. Og jeg trodde faktisk jeg var ganske aktiv :p men pytt sann... Hvor finner man oversikt over det? Har jo delt en del der inne... Blir alt man har delt slettet? Det hadde vært veldig greit..
Du får sikkert slettet det ved å kontakte admin :-)
Oversikt får du ved å bruke søkemotoren her på BV (innlogget med PC/Mac) å sjekke hvor mange innlegg du har skrevet i skjult gruppe. Du kan også få tilgangen tilbake igjen om en tre ukers tid. Grunnen til "karantenen" er for at admin (og jeg) ikke skal måtte gi tilganger/fjerne tilganger i hytt og gevær :-)

Samme her men er vel bare til og skravle litt i vei så får vi tilgang igjen?
Jepp, send meg pm om en tre ukers tid :-) Hvorfor karantene forklarte jeg rett over her til Sunshine :-)

Du får sikkert slettet det ved å kontakte admin :-)
Oversikt får du ved å bruke søkemotoren her på BV (innlogget med PC/Mac) å sjekke hvor mange innlegg du har skrevet i skjult gruppe. Du kan også få tilgangen tilbake igjen om en tre ukers tid. Grunnen til "karantenen" er for at admin (og jeg) ikke skal måtte gi tilganger/fjerne tilganger i hytt og gevær :-)

Jepp, send meg pm om en tre ukers tid :-) Hvorfor karantene forklarte jeg rett over her til Sunshine :-)
Lenge si jeg ikke var medlem av skjult. Så karantenen er vel over

Jeg har aldri fått tilgang, er det fordi jeg ikke er aktiv nok? :)
Du har hatt tilgang til sjukt hele november om ikke lenger :-) Jeg husker ikke når du ble lagt til, men det er i allefall en mnd siden Men du mistet den ved månedsskiftet igjen siden du ikke hadde 20 innlegg og jeg ikke var klar over at du ikke visste at du hadde tilgang.

Du har hatt tilgang til sjukt hele november om ikke lenger :) Jeg husker ikke når du ble lagt til, men det er i allefall en mnd siden Men du mistet den ved månedsskiftet igjen siden du ikke hadde 20 innlegg og jeg ikke var klar over at du ikke visste at du hadde tilgang.

Hvor finner jeg det skjulte forumet? :P

Hvor finner jeg det skjulte forumet? :P
Du finner det ikke nå som du ble slettet og jeg får dessverre ikke lagt deg til igjen før om noen uker. Men har lagt deg inn i boka på de som skal inn når karantenen er over :-)

Når du har tilgang ser du Skjult forum under Februar 2016.

Syns jeg skriver på flere innlegg hver dag jeg, så skjønner ikke hvordan det kan være for lite. Er det kun innpå det skjulte forumet man må skrive?

Syns jeg skriver på flere innlegg hver dag jeg, så skjønner ikke hvordan det kan være for lite. Er det kun innpå det skjulte forumet man må skrive?
På det skjulte må man skrive 20 innlegg pr mnd, ja. Det hadde vi jo avstemning på :-)

Back
Topp