Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har to "jobber", hvorav en er kjip: legge tilganger til sletting om man ikke skriver 20 innlegg. 20 innlegg på en mnd, felles bestemt av brukerne av skjult gruppe.En advarsel hadde vært flott når ein har brukt heile måneden på sjuk mann, sjukt barn og sjuk selv, men ok.
Du får sikkert slettet det ved å kontakte adminE fikk plutselig heller ikke tilgang.. Og jeg trodde faktisk jeg var ganske aktivmen pytt sann... Hvor finner man oversikt over det? Har jo delt en del der inne... Blir alt man har delt slettet? Det hadde vært veldig greit..
Jepp, send meg pm om en tre ukers tidSamme her men er vel bare til og skravle litt i vei så får vi tilgang igjen?
Lenge si jeg ikke var medlem av skjult. Så karantenen er vel overDu får sikkert slettet det ved å kontakte admin![]()
Oversikt får du ved å bruke søkemotoren her på BV (innlogget med PC/Mac) å sjekke hvor mange innlegg du har skrevet i skjult gruppe. Du kan også få tilgangen tilbake igjen om en tre ukers tid. Grunnen til "karantenen" er for at admin (og jeg) ikke skal måtte gi tilganger/fjerne tilganger i hytt og gevær![]()
Jepp, send meg pm om en tre ukers tidHvorfor karantene forklarte jeg rett over her til Sunshine
![]()
Nja såvidt. Sendte søknad til admin nåLenge si jeg ikke var medlem av skjult. Så karantenen er vel over
Du har hatt tilgang til sjukt hele november om ikke lengerJeg har aldri fått tilgang, er det fordi jeg ikke er aktiv nok?![]()
Du har hatt tilgang til sjukt hele november om ikke lengerJeg husker ikke når du ble lagt til, men det er i allefall en mnd siden Men du mistet den ved månedsskiftet igjen siden du ikke hadde 20 innlegg og jeg ikke var klar over at du ikke visste at du hadde tilgang.
Du finner det ikke nå som du ble slettet og jeg får dessverre ikke lagt deg til igjen før om noen uker. Men har lagt deg inn i boka på de som skal inn når karantenen er overHvor finner jeg det skjulte forumet?![]()
Det stemmer.Jeg har også blitt slettet;/
På det skjulte må man skrive 20 innlegg pr mnd, ja. Det hadde vi jo avstemning påSyns jeg skriver på flere innlegg hver dag jeg, så skjønner ikke hvordan det kan være for lite. Er det kun innpå det skjulte forumet man må skrive?