babyT
Forumet er livet
Som jeg skrev i en tråd tidligere (mulig det var på prøvd lenge), så var jeg på kurs i Reiki Healing for tre uker siden. Underveis i kurset skulle vi tenke på noe vi ønsket oss i livet og etter tre uker skulle vi ta en oppsummering og se om det hadde skjedd noe som hadde fått oss nærmere det vi ønsket. Jeg ønsket meg selvfølgelig å bli gravid, og at mannen skulle få jobb på Sola. Så, denne uka får vi brav om at han har fått jobb på sola fra 2010 og vi fikk brevet fra UNN om at vi er klar for icsi. Hadde helt glemt dette til ei god venninne av meg påpekte hva kursholderen hadde sagt.
Det er ikke sikkert dere tror at dette har noen sammenheng, eller at dere tror på healende evner, men det gjør jeg, særlig etter at jeg etter kurset har turt å begynne å bruke mine evner og fått tilbakemelding fra folk om at det hjelper. Uansett synes jeg det er fantastisk at to av mine høyeste ønsker er blitt oppfylt med få dagers mellomrom [:)]
Det er ikke sikkert dere tror at dette har noen sammenheng, eller at dere tror på healende evner, men det gjør jeg, særlig etter at jeg etter kurset har turt å begynne å bruke mine evner og fått tilbakemelding fra folk om at det hjelper. Uansett synes jeg det er fantastisk at to av mine høyeste ønsker er blitt oppfylt med få dagers mellomrom [:)]