Sendte mail til Hausken før i dag om at forsøket var gått til h...... nok ein gong:( Fekk svar der det bl.a stod at i.o.m at eg fekk så tidlig blødning (3 dagar før testdato) så kunne det ha noko med at lutealstøtten ikkje var god nok. No gjekk eg jo på 3 gng 100 mg med lutinus daglig som skal vera ganske bra. Men han skreiv at i tillegg til progesteronstøtte så burde eg kanskje ha fått tilført hcg og. Det er jo hcg i eggl.sprøyta, men at eg altså skulle ha fått tilført meir hcg. Men var ikkje berre berre å tilføra det heller i.o.m at eg var så godt stimulert denne gongen. Blei jo overstimulert. Skal tydligvis ikkje vera enkelt.
Men det eg lurer på: er det fleire her som har fått tilført ekstra hcg etter innsett?? Korleis føregår det?? Fleire el.sprøyter eller annan form/andre sprøyter?? Dette lurer eg på. Har maila tilbake til Hausken og spurd om dette i kveld. Skal skrive her kva eg får til svar når eg får svar. Mulig dette er verdt eit forsøk med fryseegga mine evt. Får sjå. Må sjølvsagt ha litt tid på meg til å fordøya alt no fyrst...
Men det eg lurer på: er det fleire her som har fått tilført ekstra hcg etter innsett?? Korleis føregår det?? Fleire el.sprøyter eller annan form/andre sprøyter?? Dette lurer eg på. Har maila tilbake til Hausken og spurd om dette i kveld. Skal skrive her kva eg får til svar når eg får svar. Mulig dette er verdt eit forsøk med fryseegga mine evt. Får sjå. Må sjølvsagt ha litt tid på meg til å fordøya alt no fyrst...