tilførsel av hcg-hormon etter innsett???

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Sendte mail til Hausken før i dag om at forsøket var gått til h...... nok ein gong:( Fekk svar der det bl.a stod at i.o.m at eg fekk så tidlig blødning (3 dagar før testdato) så kunne det ha noko med at lutealstøtten ikkje var god nok. No gjekk eg jo på 3 gng 100 mg med lutinus daglig som skal vera ganske bra. Men han skreiv at i tillegg til progesteronstøtte så burde eg kanskje ha fått tilført hcg og. Det er jo hcg i eggl.sprøyta, men at eg altså skulle ha fått tilført meir hcg. Men var ikkje berre berre å tilføra det heller i.o.m at eg var så godt stimulert denne gongen. Blei jo overstimulert. Skal tydligvis ikkje vera enkelt.

Men det eg lurer på: er det fleire her som har fått tilført ekstra hcg etter innsett?? Korleis føregår det?? Fleire el.sprøyter eller annan form/andre sprøyter?? Dette lurer eg på. Har maila tilbake til Hausken og spurd om dette i kveld. Skal skrive her kva eg får til svar når eg får svar. Mulig dette er verdt eit forsøk med fryseegga mine evt. Får sjå. Må sjølvsagt ha litt tid på meg til å fordøya alt no fyrst...

Hei :) Har ei venninne som fikk gjort dette, hun er nå noen og 30 uker på vei :) Så vidt jeg forsto var dette noe hun fikk  tilført lokal i livmoren ved innsett. Håper så inderlig du finner en vei videre, så du snart får oppfylt ditt store ønske. Varm klem herfra!!

Mener at jeg har lest noe om det her inne på formumet for lenge lenge lenge siden.

Hei:-)dette har jeg selv spurt hausken om og jeg skal ha det på neste forsøk.slik jeg forsto det så må en ta hcg sprøyter hver dag,men ta det med en klype salt:-)har lest flere plasser der det har hjulpet flere som har strevet med og bli gravide:-)

Fekk svar på dette frå Hausken i dag. Hcgtilførsel etter innsett vart brukt på dei som hadde hatt for tidlig blødning ved fleire forsøk, altså blødning før testdato. Dette har eg jo hatt to gonger no. Huskar ikkje om det var ved ferskforsøk begge gongene. Må leita meg tilbake i dagboka mi for å finne ut av det. Men dette med hcg-tilførsel i lutealfasen vart gitt i form av to halve el.sprøyter i denne perioden fekk eg beskjed om av Hausken. Dette gjaldt helst ved ferskforsøk, men kunne og nyttast ved frys. Trur ikkje eg kjem til å vilja gå gjennom fleire ferskforsøk no, men gjev kanskje dette sjansen ved eir fryseforsøk ein gong eit stykke fram i tid. Dei hadde nok uansett ikkje teke sjansen på å gitt meg meir hcg-tilskudd ved dette forsøket eg nettopp har vore gjennom no sidan eg var overstimulert då. Det kunne berre ha forverra overstimuleringen.

Ta en liten pause nå og samlet krefter tror det er veldig viktig for vi som har gått igjennom mange forsøk slik:-)jeg har veldig tro på det med hcg sprøyter og kommer til og prøve det på neste forsøk.jeg får også som oftest blødning før test dato :-(sender deg en stor klem

Takk for god klem tth! Kjem til å ta meg ein god pause no ja. Tanken er litt inne på å prøva embryoadopsjon då eg har mista litt trua på eigne egg sia dei ikkje vil feste seg. Men skal gje det litt tid no før me tek ein endelig bestemmelse. Får prøve å få sambo med på giftemål fyst no slik at det er i boks om me velger å gå adopsjonsveien. Og om akkurat ein måned frå i dag skal veslesyster mi gifta seg med sin kjære så skal sjå fram til det og gleda meg til det no i fyrste omgang. Tårene renn litt no og då fortsatt og kjem vel til å gjera det nokre dagar endo.. Var så innstilt på ein liten hulebuar el to i magen no og tankane var starta og spinna... Så vart det bråomvending igjen...... Life is a bitch sometimes!

Skjønne deg så godt e et h.... me må gå igjennom:-(men godt du he noe og se frem til:-)embryo adopsjon hvordan foregår det???

t.t.h: Embryoadopsjon føregår som eit vanlig fryseforsøk, men er kun tillatt i utlandet endo. Dvs at ein får innsatt andre par sine befrukta egg som dei har på frys, men som ikkje blir brukt av dei. Vanlige land for detta e: Riga, Spania og veit da e ein bra klinikk i St.Petersburg.

Hei:-)ja var inne og leste på nettet og dette er noe vi virkelig har pratet om i helga:-)men vi prøver dette forsøke vi har igjen hvis det ikke går så tror jeg at vi kommer til og vurdere dette:-)håper det går bedre med deg:-):-)

ja er absolutt verdt eit forsøk eller to med emryoadopsjon og! Det er jo ikkje verre å gå gjennom enn eit fryseforsøk og det er jo ingen sak for oss som har vore gjennom så masse t.t.h;) Men me er litt i tenkeboksen her endo. Må la den siste skuffelsen komma litt meir på avstand fyrst føler eg før me tar den endelige bestemmelsen om veien vidare! Men embryoadopsjon er absolutt ein spennandes ting!

Det skjønne eg veldig godt:-):-)blir spennende dette:-):-)vi tar det siste forsøke på hausken så ser vi hva det bringer:-):-)

Back
Topp