M mrs.L Elsker forumet 11 Jul 2007 #1 Tuusen takk for rask og flott levering og selfølgelig det du hadde puttet oppi ekstra[:)][:)][:)] Kjempe fornøyd
Tuusen takk for rask og flott levering og selfølgelig det du hadde puttet oppi ekstra[:)][:)][:)] Kjempe fornøyd
~Tilden~ Forelsket i forumet 11 Jul 2007 #2 ORIGINAL: mrs.L Tuusen takk for rask og flott levering og selfølgelig det du hadde puttet oppi ekstra[:)][:)][:)] Kjempe fornøyd Tusen takk! Godt å høre at du er fornøyd!! Ha en fortsatt flott sommer!
ORIGINAL: mrs.L Tuusen takk for rask og flott levering og selfølgelig det du hadde puttet oppi ekstra[:)][:)][:)] Kjempe fornøyd Tusen takk! Godt å høre at du er fornøyd!! Ha en fortsatt flott sommer!
Lilly Forumet er livet 12 Jul 2007 #4 Åå har glemt å takke eg[:D][:D] Men jeg fikk pakken for lenge siden[:D] Takk takk[:)]
~Tilden~ Forelsket i forumet 12 Jul 2007 #5 ORIGINAL: Lilly Åå har glemt å takke eg[:D][:D] Men jeg fikk pakken for lenge siden[:D] Takk takk[:)] Hehe, det er greit det......[:D] Regner med at de eg ikke hører noe fra har mottatt pakken og er fornøyd.
ORIGINAL: Lilly Åå har glemt å takke eg[:D][:D] Men jeg fikk pakken for lenge siden[:D] Takk takk[:)] Hehe, det er greit det......[:D] Regner med at de eg ikke hører noe fra har mottatt pakken og er fornøyd.