Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også kjøpt bilsete og base alleredeBarnas hus har 15% medlemsrabatt på nesten alle varer den neste uken. Dette kommer oppå andre tilbud, det var også 40% på en del ull da jeg var innom i dag, samt 20% på BeSafe Beyond og Go Beyond bilstoler. Da det er få stoler som passer i bilen vår pga. bratte seter gikk vi faktisk for å kjøpe bilstol allerede nå, da det virket som et veldig godt tilbud, så fikk stolen på 20% + 15% og basen på 15%Stas å ha gjort det første store innkjøpet, selv om det føles tidlig!
Ja, var det vi også tenkte. Vi har planer om å kjøpe det meste brukt, men bilsete anbefales jo at man kjøper nytt. Fint å ikke spare alle store utgifter til sent i svangerskapetHar også kjøpt bilsete og base alleredemå jo ha alt nytt da jeg har kastet alt, så må ta litt og litt
![]()
Kan jeg spørre hvilke dere gikk for og hvorfor? Føler meg så lost i den jungelen, hvertfall hva gjelder bilstolerHar også kjøpt bilsete og base alleredemå jo ha alt nytt da jeg har kastet alt, så må ta litt og litt
![]()

Tror det heter maxi cosi pebble 360 et eller annet. Gikk for dette da det kan svinges 360 grader og kan bruke samme base til neste bilsete str. så kom det jo godt ut i testKan jeg spørre hvilke dere gikk for og hvorfor? Føler meg så lost i den jungelen, hvertfall hva gjelder bilstoler![]()
Kan kanskje også svare på dette, vi gikk for BeSafe Go Beyond. Den har vater som gjør at den kan installeres med riktig helling i alle biler, 360-funksjon, passer på de aller fleste vogner med adapter, og er den eneste (tror jeg?) bilstolen på markedet som er godkjent for å ha full liggestilling også mens bilen kjører (fordi den har en funksjon som gjør at den retter opp setet ved kollisjon). Basen kan brukes til neste stol som også har rotasjon, noe som var viktig for oss.Kan jeg spørre hvilke dere gikk for og hvorfor? Føler meg så lost i den jungelen, hvertfall hva gjelder bilstoler![]()
Vi gikk også for denKan kanskje også svare på dette, vi gikk for BeSafe Go Beyond. Den har vater som gjør at den kan installeres med riktig helling i alle biler, 360-funksjon, passer på de aller fleste vogner med adapter, og er den eneste (tror jeg?) bilstolen på markedet som er godkjent for å ha full liggestilling også mens bilen kjører (fordi den har en funksjon som gjør at den retter opp setet ved kollisjon). Basen kan brukes til neste stol som også har rotasjon, noe som var viktig for oss.

Kan kanskje også svare på dette, vi gikk for BeSafe Go Beyond. Den har vater som gjør at den kan installeres med riktig helling i alle biler, 360-funksjon, passer på de aller fleste vogner med adapter, og er den eneste (tror jeg?) bilstolen på markedet som er godkjent for å ha full liggestilling også mens bilen kjører (fordi den har en funksjon som gjør at den retter opp setet ved kollisjon). Basen kan brukes til neste stol som også har rotasjon, noe som var viktig for oss.