Tilbudstråd

LizzieBennet

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Hei.
Shopping er min "superkraft" og jeg er ekstra fornøyd med gode tilbud.

Med24 har diverse "mor og barn" på restsalg:

Kid har 50% på nesten alt. Ved kjøp av minst 3 ting. Det er bla pledd, helsetepper, smekker, kluter, etc:

Og så er det bare å krysse fingrene for at Cubus har 40% litt før Black Week, som vanlig

Og da kom Cubus med Big Smile Days - 40% ved kjøp av to eller flere varer. Har startet på nett nå. Starter i butikk i morgen tidlig

For de som er interessert i Najell. Det blir et salg fom i morgen tidlig, ved innmelding

Vedlegg

• Screenshot_2025-11-12-22-11-54-873_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_2025-11-12-22-11-54-873_com.microsoft.office.outlook.jpg
    243,9 KB · Visninger: 32

Kom med en rabattkode på 30% i forbindelse med black friday salget: VIP30

Vi har kjøpt navnestempel der (vi valgte etternavn så stempelet kan brukes på klær til begge barn), men de selger litt forskjellig

Vi har et stødig gammelt ikea stellebord i tre oppe på badet, men har siden første baby bygd ett helt nytt bad nede ved stuen. Så ønsket meg et stellebord som er enkelt å flytte. Akkurat den jeg ønsket meg kom på salg på jollyroom, så kan tipse om det:
Koster egentlig 1799kr men salg på det beige jeg ville ha til 1199kr - så nå er det bestilt!
IMG_7922.jpeg

Vi har et stødig gammelt ikea stellebord i tre oppe på badet, men har siden første baby bygd ett helt nytt bad nede ved stuen. Så ønsket meg et stellebord som er enkelt å flytte. Akkurat den jeg ønsket meg kom på salg på jollyroom, så kan tipse om det:
Koster egentlig 1799kr men salg på det beige jeg ville ha til 1199kr - så nå er det bestilt!
Vis vedlegget 474322
Sniker fra april og sier takk for tips! Skal sjekke ut dette :)

Back
Topp