Tilbudstråd

God ide!
Jeg har kjøpt en ting til nå men prøver å følge godt med på hva som kommer, håper å få spart litt $$ da det blir dyrt med barn!:dead:

Til nå har jeg kjøpt badekar fra twistshake, er alltid på tilbud med 10% ekstra nå + hvis en bruker influenser koder får en 10% i tillegg!

 
Om noen vurderer å kjøpe bugaboo fox så har de et kjempegodt tilbud nå :) Skulle slått til selv om jeg ikke hadde vår bugaboo fox 3 fra før. Tilbudet nå er forresten billigere enn hva vi kjøpte vår fox 3 på black friday til 15% rabatt i 2021…
 
Ellers så er jeg hittil skuffet over salg på barneklær. 20% på feks joha er et helt ordinært tilbud. Kom over 40% på minisjefen, men er helt sikker på at de (og mange andre) lar være å fylle på nettlageret før tilbudsuken, slik at utvalget er veeldig minimalt..
 
Barnas hus har også grei pris på tripp trapp- men ser at denne prisen har vært flere ganger i år, så kommer nok igjen :)
 
Noen som vet hvor den har tilbud på hug me pute? :)

Vil tipse om finn, kjøpte min nye billigere der :D ellers så jeg i mai at de hadde funnet tilbud på den!
 
Har herved kjøpt første innkjøp til gravid/baby tiden, to nye amme bher fra careless er klikket hjem med 25% rabatt i dag på black friday tilbud:)

Jeg er veldig glad i de vanlige bhene deres så satser på jeg blir like fornøyd med ammebhene også.
 
Jeg er ikke troende, men tenker likevel at den puta er guds gave til gravide! Angra så på at jeg ikke tok den med på sykehuset på barsel sist, så den skal med denne gangen!!
Angret skikkelig på jeg ikke kjøpte sist. Har fulgt med på bruktmarkedet en stund, men ser de fleste er priset ganske høyt. Så greit å kjøpe ny til en rimeligere pris.

Jeg sliter med bekkenet uten graviditet også så tenker det er godt mulig denne blir brukt også etter gravid/barseltid er ferdig.
 
Angret skikkelig på jeg ikke kjøpte sist. Har fulgt med på bruktmarkedet en stund, men ser de fleste er priset ganske høyt. Så greit å kjøpe ny til en rimeligere pris.

Jeg sliter med bekkenet uten graviditet også så tenker det er godt mulig denne blir brukt også etter gravid/barseltid er ferdig.
Ja, veldig greit med ny da!

Vi har også brukt den masse utenom graviditeten, både mannen og jeg :hilarious: Når jeg ble gravid nå måtte jeg stjele den tilbake fra mannen. Hehe!
 
Jeg er ikke troende, men tenker likevel at den puta er guds gave til gravide! Angra så på at jeg ikke tok den med på sykehuset på barsel sist, så den skal med denne gangen!!
Den er faktisk!
 
Back
Topp