Tilbudstråd

Barnevogn huset Rudo har tilbud på bilstoler nå. 5600 kr for besafe modular pakke er ut fra det jeg kan se på prisguiden ganske billig :) Men finner riktignok ikke ut hvor lenge tilbudet varer.

Noen som har erfaring med å handle av Rudo tidligere?
Og noen som har besafe bilstol, er dere fornøyd?

Slenger med link: https://www.rudo.no/products/besafe-modular-pakke-x1-black

Hadde både BeSafe og maxi cosi babybilstol til 1. Var mest fornøyde med maxi cosi. Mye lettere og han satt lengre i det. BeSafe var mer klumpete og trangere i selve sete og spes i hodet. Selv om min var prematur og liten generelt

Jeg kjenner flere som er fornøyd med Besafe modular. Grunnen til at jeg ikke kjøpte det er fordi vi så for oss to tette (dermed greit å ha separat baby-/småbarnstol, men igjen - det kan jo fikses med å kjøpe eb ekstra base..), men ikke minst fordi jeg ønsket en småbarnstol med en twist-funksjon, slik at det blir lettere å sette ungen i bilen. Har Besafe Izi go x1 som babystol og Besafe Izi Twist I-size som småbarnstol. Eeelsker sistnevnte, men koster flesk. Himmel så mye jeg kan forsvare med at "vi skal jo ha flere barn.." :rolleyes:

Hadde både BeSafe og maxi cosi babybilstol til 1. Var mest fornøyde med maxi cosi. Mye lettere og han satt lengre i det. BeSafe var mer klumpete og trangere i selve sete og spes i hodet. Selv om min var prematur og liten generelt

Åja, det hørtes ikke særlig godt ut med så trangt sete. Da skal jeg sjekke ut maxi cosi. Takk for tips! :)

Jeg kjenner flere som er fornøyd med Besafe modular. Grunnen til at jeg ikke kjøpte det er fordi vi så for oss to tette (dermed greit å ha separat baby-/småbarnstol, men igjen - det kan jo fikses med å kjøpe eb ekstra base..), men ikke minst fordi jeg ønsket en småbarnstol med en twist-funksjon, slik at det blir lettere å sette ungen i bilen. Har Besafe Izi go x1 som babystol og Besafe Izi Twist I-size som småbarnstol. Eeelsker sistnevnte, men koster flesk. Himmel så mye jeg kan forsvare med at "vi skal jo ha flere barn.." :rolleyes:

Merker ut fra det du skriver her at jeg har alt for lite peiling på bilstoler :hilarious: takk for info, jeg må lese meg opp mye mer skjønner jeg :rolleyes:

Merker ut fra det du skriver her at jeg har alt for lite peiling på bilstoler :hilarious: takk for info, jeg må lese meg opp mye mer skjønner jeg :rolleyes:

Jeg hadde null peiling selv! Er en gruppe aom heter "Bilstoler" på Facebook, der er der masse god informasjon :happy:

Jeg hadde null peiling selv! Er en gruppe aom heter "Bilstoler" på Facebook, der er der masse god informasjon :happy:

Skriver under på dette tipset! Mange kunnskapsrike folk og masse gode råd å hente på denne gruppa! :)
Ellers vil jeg bare også varmt anbefale Maxi Cosi! Vi har Pebble Plus etter forrigemann, men den nyeste modellen er vel Pebble Pro :) Gutten vår satt utrolig godt i den stolen fra første stund! Har sett mange andre babyer i andre babystoler når vi har vært ute omkring og ofte synes jeg de sitter litt krøkete.. Denne er også den stolen jeg oftest ser anbefalt inne på den bilstolsiden på FB. Men til syvende og sist er det aller aller viktigste at bilstolen passer i bilen din, mao at stolen får riktig helning :happy:

Last edited:
Skro

Skriver under på dette tipset! Mange kunnskapsrike folk og masse gode råd å hente på denne gruppa! :)
Ellers vil jeg bare også varmt anbefale Maxi Cosi! Vi har Pebble Plus etter forrigemann, men den nyeste modellen er vel Pebble Pro :) Gutten vår satt utrolig godt i den stolen fra første stund! Har sett mange andre babyer i andre babystoler når vi har vært ute omkring og ofte synes jeg de sitter litt krøkete.. Denne er også den stolen jeg oftest ser anbefalt inne på den bilstolsiden på FB. Men til syvende og sist er det aller aller viktigste at bilstolen passer i bilen din, mao at stolen får riktig helning :happy:

Da må jeg sjekke ut den, takk for tipset til dere begge :)
Nå sitter mannen å leser best-i-test om bilstoler og ser ofte at Maxi Cosi havner på topp! Takk for info om den :)

Det finnes en bilstolguide som sier om stolen passer i bilen din. Husker ikke hvor vi fant den. Vi kjøpte babysafe, tror jeg for den skulle passe bra i bilen, pluss at den kunne settes rett på vogna (Britax smile). Det er veldig greit å slippe å ha adaptere med..

Barnevogn huset Rudo har tilbud på bilstoler nå. 5600 kr for besafe modular pakke er ut fra det jeg kan se på prisguiden ganske billig :) Men finner riktignok ikke ut hvor lenge tilbudet varer.

Noen som har erfaring med å handle av Rudo tidligere?
Og noen som har besafe bilstol, er dere fornøyd?

Slenger med link: https://www.rudo.no/products/besafe-modular-pakke-x1-black

Sniker fra februar :) vi har besafe isofix modular. Jeg er enig med de over i at den virker noe trang og det virket nesten på meg som om jeg måtte «presse» hodet til min da nyfødte datter inn i hodestøtten. Vi har venner som har maxi cozy og den er mye løsere og sånn sett virker mer behagelig. Grunnet til at vi aldri byttet er:
- mini klagde aldri
- man tar av de trange delene på stolen etterhvert så stolen vokser med barnet
- fempunktsele i besafe mot maxi sin trepunkts virker for oss tryggere og er ment å begrense barnets bevegelse ved sidekollisjon
- hodet (som nyfødte ikke har kontroll på) har ekstremt god støtte.
- solskjermene er større

:) anbefaler uansett å ta seg en tur i butikken og prøve og se stoler med dukker de har der (om de har det)

Åja, det hørtes ikke særlig godt ut med så trangt sete. Da skal jeg sjekke ut maxi cosi. Takk for tips! :)
Bare hyggelig. I starten merker man ikke så mye til det, de er jo små og alle seter har jo nyfødt innlegg slik at de sitter "trangt" Men etterhvert som de vokser litt er det lettere å bære maxi cosi og som sagt tidligere, litt luftigere.

Lykke til med valget :happy: og som andre har nevnt, prøv i bilen

Noen flere enn meg som glade i gjenbruk? Vurderer å lage en egen tråd.

Noen flere enn meg som glade i gjenbruk? Vurderer å lage en egen tråd.

Vi arvet masse til første, det har vi enda. Har kjøpt noe på finn, men ikke alt jeg ønsker å kjøpe der. Syns det er noe annet når jeg kjenner opphavet, særlig til liten baby. Har kjøpt vognerog mye leker til gutten da han ble større.

Denne tråde. var smart! Må prøve å holde liv i den da, jeg for min del starter ikke handlinga helt enda, men kjekt å holde seg oppdatert!

Synes tilbud på spes klær i de minste str er det flust av. Verre er når de blir større.

Barnas hus har fortsatt en del salg nå på både ull og bambus til de minste under sommersalget.

40% på produkter til barn og baby på dittapotek om en kjøper to produkt. Brystpumpe til 40% bl.a. Mulig også samme tilbud på vitusapotek.

Vedlegg

• Screenshot_20200824-164346_Chrome.jpg
    Screenshot_20200824-164346_Chrome.jpg
    23,5 KB · Visninger: 4
Back
Topp