Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde både BeSafe og maxi cosi babybilstol til 1. Var mest fornøyde med maxi cosi. Mye lettere og han satt lengre i det. BeSafe var mer klumpete og trangere i selve sete og spes i hodet. Selv om min var prematur og liten generelt
Jeg kjenner flere som er fornøyd med Besafe modular. Grunnen til at jeg ikke kjøpte det er fordi vi så for oss to tette (dermed greit å ha separat baby-/småbarnstol, men igjen - det kan jo fikses med å kjøpe eb ekstra base..), men ikke minst fordi jeg ønsket en småbarnstol med en twist-funksjon, slik at det blir lettere å sette ungen i bilen. Har Besafe Izi go x1 som babystol og Besafe Izi Twist I-size som småbarnstol. Eeelsker sistnevnte, men koster flesk. Himmel så mye jeg kan forsvare med at "vi skal jo ha flere barn.."
Merker ut fra det du skriver her at jeg har alt for lite peiling på bilstoler takk for info, jeg må lese meg opp mye mer skjønner jeg
Jeg hadde null peiling selv! Er en gruppe aom heter "Bilstoler" på Facebook, der er der masse god informasjon
Skro
Skriver under på dette tipset! Mange kunnskapsrike folk og masse gode råd å hente på denne gruppa!
Ellers vil jeg bare også varmt anbefale Maxi Cosi! Vi har Pebble Plus etter forrigemann, men den nyeste modellen er vel Pebble Pro Gutten vår satt utrolig godt i den stolen fra første stund! Har sett mange andre babyer i andre babystoler når vi har vært ute omkring og ofte synes jeg de sitter litt krøkete.. Denne er også den stolen jeg oftest ser anbefalt inne på den bilstolsiden på FB. Men til syvende og sist er det aller aller viktigste at bilstolen passer i bilen din, mao at stolen får riktig helning
Barnevogn huset Rudo har tilbud på bilstoler nå. 5600 kr for besafe modular pakke er ut fra det jeg kan se på prisguiden ganske billig Men finner riktignok ikke ut hvor lenge tilbudet varer.
Noen som har erfaring med å handle av Rudo tidligere?
Og noen som har besafe bilstol, er dere fornøyd?
Slenger med link: https://www.rudo.no/products/besafe-modular-pakke-x1-black
Bare hyggelig. I starten merker man ikke så mye til det, de er jo små og alle seter har jo nyfødt innlegg slik at de sitter "trangt" Men etterhvert som de vokser litt er det lettere å bære maxi cosi og som sagt tidligere, litt luftigere.Åja, det hørtes ikke særlig godt ut med så trangt sete. Da skal jeg sjekke ut maxi cosi. Takk for tips!
Noen flere enn meg som glade i gjenbruk? Vurderer å lage en egen tråd.
Noen flere enn meg som glade i gjenbruk? Vurderer å lage en egen tråd.