Tilbudstråd

Måtte langt ned for å finne denne, men ville si ifra om at nettbutikken til Apotek1 har tilbud på Nycoplus Mamma-tilskudd til kr 100, hvis det er noen andre som bruker disse også :)
 
Måtte langt ned for å finne denne, men ville si ifra om at nettbutikken til Apotek1 har tilbud på Nycoplus Mamma-tilskudd til kr 100, hvis det er noen andre som bruker disse også :)

Bruker ikke, men bør nok. Takk for tips!
 
Det er 3 for 2 på barneklær på Cubus og KappAhl denne uka.
 
Måtte langt ned for å finne denne, men ville si ifra om at nettbutikken til Apotek1 har tilbud på Nycoplus Mamma-tilskudd til kr 100, hvis det er noen andre som bruker disse også :)

Tok av litt og bestilte fem pakker jeg!
 
Jeg har også kjøpt, om enn ikke 5 pakker :hilarious:
 
Men sikkert lurt. Må nok kjøpe et par til, veldig godt tilbud!
 
Vips! Der bestilte jeg jammen 3 stk til, siden jeg allerede hadde kjøpt en pakke.
 
Hvor mye ullklær er greit å ha? Sånn før jeg bestiller altfor mye som vanlig. :p
 
Hvor mye ullklær er greit å ha? Sånn før jeg bestiller altfor mye som vanlig. :p
Jeg har blitt veldig glad i ull- og bambus, skulle gjerne hatt alt i det:rolleyes: Men koster jo en del. Gutten her vokser veldig, så her har jeg ikke mer enn 2-3 ullbodyer i hver str, 1 ullbukse, 3 ullstrømpebukser, 1 ulljakke, 1 ullue, 2 ullpysjamaser, 1 ullfleecedress, ullvotter og ullsokker, hverdagsdress ( typ tynn lillelamdress eller janusdress han kan ha inne)Har kjøpt det meste litt stort, særlig det som kan brettes osv:) Men her er det ikke så mye lekkasjer i bleien, og bruker sånn smekkeskjerf.
 
Bruker dere ull hele høst/vinter/vår? Både inne og ute? Vet liksom ikke om jeg skal gå for 3 bodyer eller 15.
Bruker det ikke hele tiden, går mest i vanlige bomullsklær. Men vet ikke hvordan vi kommer til å gjøre det i vinter, avhenger av hvor varm og komfortabel jeg opplever at han er inne. Bor i nytt bygg vi da, så varmen holder seg godt hjemme.
 
Hvor mye ullklær er greit å ha? Sånn før jeg bestiller altfor mye som vanlig. :p

Kommer an på hvor ofte du gidder å vaske klær det :p

Jeg har mindre vanlige klær og mer ullklær i de kalde månedene. Har ofte babyen i ullbody og ullstrømpebukse inne, også tar jeg ulldress over det når vi skal ut. Tenker vi skal ha 6 bodyer og 6 strømpebukser, gjerne i samme fargetoner så det ikke blir mange småmaskiner med ulltøy, deilig å kunne vaske alt samtidig :)

Babyen her gulper lite, og få lekkasjer i bleia, så vi skifter svært sjeldent tøy i løpet av en dag. Hadde det gått flere skift pr dag hadde jeg kjøpt enda mer klær :)
 
Back
Topp