Tilbudstråd!

IsThisReal

Gift med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Februarbarna 2023
Babyshop Horisont (Bergen)
Har -25% på nesten alle varer fra kl 9-10 i morgen ☺️
 
Masse tilbud på Jollyroom igjen. Noen som har kjøpt Nordlys vognpose i dun? Er dere fornøyd med denne?
 
25% rabatt på de beste bilstolene på Barnas hus. Bla. Cybex Sirona M. :)
 
Masse tilbud på Jollyroom igjen. Noen som har kjøpt Nordlys vognpose i dun? Er dere fornøyd med denne?

Hadde tenkt til det, men hvor skal den være? Jeg prøvde å se på målene og kan ikke se at den skal kunne passe nedi bagdelen på vognen?
 
Hadde tenkt til det, men hvor skal den være? Jeg prøvde å se på målene og kan ikke se at den skal kunne passe nedi bagdelen på vognen?
Ser ut som at den passer fint i Britax og Emmaljunga ihvertfall :)
ImageUploadedByBV Forum1472554795.670256.jpg
ImageUploadedByBV Forum1472554804.581302.jpg
 
Hadde tenkt til det, men hvor skal den være? Jeg prøvde å se på målene og kan ikke se at den skal kunne passe nedi bagdelen på vognen?
Jeg kjøpte Nordlys uten dun, har Emmaljunga super viking, og den er egentlig litt for lang for bagdelen, men det funker. Vi venter likevel med å bruke den til ungen er litt større, og har kjøpt inn skinnfell og dyne til vogna den første tiden :)
 
Jeg kjøpte Nordlys uten dun, har Emmaljunga super viking, og den er egentlig litt for lang for bagdelen, men det funker. Vi venter likevel med å bruke den til ungen er litt større, og har kjøpt inn skinnfell og dyne til vogna den første tiden :)
Hvilken nordlys kjøpte du? Link?
 
Da var medela swing maxi på tilbud igjen hos babybanden! :D Så nå har jeg fått bestilt meg en ;) (+ Boob ammeklær til -20%)

Skjermbilde 2016-09-01 kl. 23.00.57.png Skjermbilde 2016-09-01 kl. 23.00.42.png
 
Back
Topp