Tilbudstråd

xsmile7
Kid har 40% på babyting på nett i hvertfall☺

I butikken også. Men syns det Kid driver med er lureri! Nå er det litt over to år siden jeg fikk gutten min, og de har faktisk hatt 40 % på babyting hver eneste gang jeg har vært innom siden den gang. De har nok hatt fulle priser innimellom, ellers kan de ble meldt til forbrukeombudet for juks, men det må ha vært veldig korte perioder for jeg er ganske ofte innom Kid og har aldri sett babytingene til full pris.

Flere butikker som driver slik markedsføring. Christiania glassmagasin og lampehuset blandt annet. Og ark har "alltid" 50% på spill. Og garderobemannen har alltid salg. Dette er de kjedene jeg har merket meg, men er sikkert flere.

Når varene nesten alltid er på tilbud kan man spørre seg om det virkelig er et tilbud! :mad: Nei er vell egentlig det forbrukerområdet sier, men slik markedsføring er i gråsonene.

Jeg handler ofte på Kid, men prøver å ikke la meg friste til å handle akkurat der pga. "Rabatten". Og handler ikke noe mer enn det jeg i utgangspunktet skal ha bare for det et 40 %.

Last edited:
:goodnight
http://www.skeidar.no/produkter/valentine-sprinkelseng

50% på denne sengen, den er mye finere i virkeligheten. Vi kjøpte den selv om det er litt tidlig enda :smiley-ashamed008

Ellers har jeg kjøpt litt nøytrale klær på ellos til 50% av halv pris. Og stor shoppet på kid der de har 40% på allt til baby.

De har "alltid" 40 % på Kid på babyting. Så ikke la deg lure o_O jeg handler stadig på Kid, men prøver å ikke la dette med rabatten friste meg til å handle akkurat der eller handle ekstra mye, bare fordi de har rabatt. Når en vare stort sett aldri er på full pris er tilbudsprisen den mest riktige prisen og ganske sikker den du finner i andre butikker også, selv om de andre butikkene ikke har rabatt. For sier seg jo selv at Kid ikke kunne solgt alt på 40% hele tiden, da hadde de gått konkurs. Veldig villedende markedsføring og på grensen til juks :mad: men de er langt fra den eneste kjeden som driver på sånn.

:goodnight

De har "alltid" 40 % på Kid på babyting. Så ikke la deg lure o_O jeg handler stadig på Kid, men prøver å ikke la dette med rabatten friste meg til å handle akkurat der eller handle ekstra mye, bare fordi de har rabatt. Når en vare stort sett aldri er på full pris er tilbudsprisen den mest riktige prisen og ganske sikker den du finner i andre butikker også, selv om de andre butikkene ikke har rabatt. For sier seg jo selv at Kid ikke kunne solgt alt på 40% hele tiden, da hadde de gått konkurs. Veldig villedende markedsføring og på grensen til juks :mad: men de er langt fra den eneste kjeden som driver på sånn.
de har ikke alltid 40% på babyting på kid her jeg bor. De har innimellom 20 og 30 % avslag, ikke ofte de har 40%. Jeg hadde tenkt å kjøpe diverse der nå etter jul, men bra jeg ventet for da var det på fullpris. Jeg har en venninne som jobber på kid så jeg vet at de ikke alltid har 40%, i tillegg til at jeg ofte er på kid ;)

de har ikke alltid 40% på babyting på kid her jeg bor. De har innimellom 20 og 30 % avslag, ikke ofte de har 40%. Jeg hadde tenkt å kjøpe diverse der nå etter jul, men bra jeg ventet for da var det på fullpris. Jeg har en venninne som jobber på kid så jeg vet at de ikke alltid har 40%, i tillegg til at jeg ofte er på kid ;)

Nei derfor jeg skriver "alltid" ;)

ja de har 50% billigere på spill en det andre butikker tar. Bare til å sjekke ark og en annen butikk det så ser du at spillet er faktisk mye billigere på Ark ;)

Nå har ikke jeg sjekket prisen på alle spill på ark. Men iløpe av det siste halve året har jeg kjøpt både sequens, kortskalle og monopol. Kjøpte de på ark på 50 %. Har funnet alle spillene til samme pris flere andre steder i tiden etter, men så lenge man lilevel skal ha det spille er det jo uviktig hvor man kjøper det og om det er på "tilbud" eller ikke. Men syns likevel det er lureri når kjeder som Kid "alltid" har rabatterte varer. Mange går "amok" og tømmer butikkhyllene forde de tror det er billig. Men for å ha slike tilbud "hele tiden" er de nødt til å skru opp prisene på den normale prisen på varen. Alt annet er ulogisk, ellers hadde butikke gått konkurs.

25% på hele barnas hus i dag for medlemmer :-) utenom bugaboo og babyzen

Har dere noen formening om de har slike tilbud flere ganger i året, eller er d svært sjelden? (Synes ennå d er litt tidlig, men må jo seriøst vurdere d når d blir snakk om noen tusen spart:p Spesielt hvis dem ikke kjører slike tilbud noe særlig ofte)

Har dere noen formening om de har slike tilbud flere ganger i året, eller er d svært sjelden? (Synes ennå d er litt tidlig, men må jo seriøst vurdere d når d blir snakk om noen tusen spart:p Spesielt hvis dem ikke kjører slike tilbud noe særlig ofte)
Tror det er veldig ofte ja :)

Tror det er veldig ofte ja :)

Tusen takk for svar:)
Jaja, fikk nå kjøpt vogn om ikke annet, siden jeg ikke så du hadde svart før etter jeg sendte bestillingen:p Men vogn må vi ha på et tidspunkt uansett, så gjør vel ikke noe sånn sett;)

Jeg sitter også og lurer på det. Ser at man kan få 25% på vugga jeg ønsker, men synes det er tidlig å kjøpe i uke 13...

Back
Topp