Tilbudstråd!

*Gull*Høna*

Forelsket i forumet
Tenkte kanskje vi kunne ha en tråd der vi tipser hverandre om ting som er på tilbud som er relevante for oss! For eksempel vogner, vognposer, bilstoler o.l. Jeg syns ofte det er vanskelig å finne frem blant alle nettbutikkene og ser mange som kommer over og kjenner til tilbud på sider som jeg aldri har hørt om :happy:

Jeg kan begynne med å tipse om at Barnas hus har 25% på bilstolposer for øyeblikket!
 
Håper barnashus skal ha 2000kr avslag på kjøp av vogn igjen! Visste ikke at de hadde det i desember :/ da blir det en bugaboo buffalo <33 blir nok sikkert den uansett, men 2000kr avslag hjelper på en vogn til 10500kr :)
 
Håper barnashus skal ha 2000kr avslag på kjøp av vogn igjen! Visste ikke at de hadde det i desember :/ da blir det en bugaboo buffalo <33 blir nok sikkert den uansett, men 2000kr avslag hjelper på en vogn til 10500kr :)
De pleier alltid(!) å skrive "gjelder ikke bugaboo", med liten skrift...!:-/
 
Håper barnashus skal ha 2000kr avslag på kjøp av vogn igjen! Visste ikke at de hadde det i desember :/ da blir det en bugaboo buffalo <33 blir nok sikkert den uansett, men 2000kr avslag hjelper på en vogn til 10500kr :)

Det aldri er salg på bugga.
 
Last edited:
Æsj... Da er det vell ikke noe å vente på.. En i den siste mailen de sendte ut i dag: 10% på kjøp over 15 000kr? Står ikke noe om bugaboo der :)
 
Vil tipse alle i osloområdet at Steen&strøm er i sin siste uke med salg på en haug av nydelig babytøy med 30-50% avslag! Har STORHANDLET ull til jenta vår i str 62-68. Kjøpt mye i Hust&Claire som har sååå mye fint!
 
Jysk har tilbud denne uken på Høie allergivennlige dyner til vogn og til sprinkelseng til 300 kr og 375 kr:) Anbefales av astma og allergiforbundet, og alle jeg kjenner med småbarn har dem! Har kjøpt én av hver:)
 
De har noen like på kid :)
Ja, ser de har noen allergivennlige, men astma og allergiforeningen anbefaler Høie sin variant:) Gikk til og med inn i en annen veldig dyr butikk og sa jeg skulle ha den beste babydynen de hadde, da ble jeg også tipset om Høie sin:) Men er sikkert mye som er bra!
 
Ja, ser de har noen allergivennlige, men astma og allergiforeningen anbefaler Høie sin variant:) Gikk til og med inn i en annen veldig dyr butikk og sa jeg skulle ha den beste babydynen de hadde, da ble jeg også tipset om Høie sin:) Men er sikkert mye som er bra!
Kjekt å vite faktisk. Takk :)
 
I dag har jeg storhandlet!!!

- Easygrow dunpose på 40% på babyshop
- Ergobaby 360, Troll bedside crib, Stokke flexibath + laken og tisselaken på Barnas hus til 25% :)
 
Nå har nøstebarn salg på fjorårets varer:)
 
Back
Topp