Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker dundyne, veldig fornøyd med den Spesielt da hun de siste dagene sparker den over hode, men den er såpass fluffy at det har ikke blitt tett rundt ansiktetJeg har fiberdyne nå, men har lyst på dundyne til henne så venter på salg på princess.
Hva bruker dere? Fiber eller dun? Fornøyd?
Er det 100x140?Oliver James fikk dyndyne fra Hoie. Juniordyne. Det er faktisk helt genialt med så stor dyne og den passer perfekt i sprinkelsengen.
Er det 100x140?
Jeg har dundyne og fiberdyne, og det er riktig som du sier, får pakket inn vesla godt med dundyna fiberdyna er liksom så stiv og rar.Føler fiberdynen er så stiv og ikke legger seg inntil kroppen, får liksom ikke pakket henne godt inn slik som jeg tenker jeg får til m dundyne, noen m erfaring om hva som er best?
Okej takk for svar! Da skal jeg kjøpe en dundyne til henneJeg har dundyne og fiberdyne, og det er riktig som du sier, får pakket inn vesla godt med dundyna fiberdyna er liksom så stiv og rar.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Dun er best, sommer som vinter!
Dun puster og slipper evnt overskuddsvarme ut, evnt tr vare på varmen som kroppen slipper.
Fiber puster ikke, og den vil da lukke alt inne mot kroppen. Det kan bli veldig varmt for de små.
I tillegg, som dere nevner over her, er dun lettere enn fiber, og dermed også mye mer behagelig for både liten og stor!
(har selv brukt fiber i alle år pga allergi, men de siste årene nå så har dunen blitt byttet ut med mer allergivennlig dun (norsk dun), og mye finere dun, slik at flere med allergi også plutselig kan bruke dun! Derfor jeg tok sjansen, og det har gått vedig fint! En annen av grunnen til dette er at før pustet ikke dunen like mye som nå, den tok mer vare på alt avfallet fra kroppen, og støvet, derfor opplevde folk at de var allergiske mot dun. Nå er det helt annerledes )
Åhh takk for svar!Dun er best, sommer som vinter!
Dun puster og slipper evnt overskuddsvarme ut, evnt tr vare på varmen som kroppen slipper.
Fiber puster ikke, og den vil da lukke alt inne mot kroppen. Det kan bli veldig varmt for de små.
I tillegg, som dere nevner over her, er dun lettere enn fiber, og dermed også mye mer behagelig for både liten og stor!
(har selv brukt fiber i alle år pga allergi, men de siste årene nå så har dunen blitt byttet ut med mer allergivennlig dun (norsk dun), og mye finere dun, slik at flere med allergi også plutselig kan bruke dun! Derfor jeg tok sjansen, og det har gått vedig fint! En annen av grunnen til dette er at før pustet ikke dunen like mye som nå, den tok mer vare på alt avfallet fra kroppen, og støvet, derfor opplevde folk at de var allergiske mot dun. Nå er det helt annerledes )