Tilbudene hos Happyland (Svinesund)??

Lillepusen

Forumet er livet
Er det noen som kan hjelpe meg å finne tilbudene til Happyland denne mnd/perioden?

Finner ikke noe på sidene deres, men mener å huske at de har noen produkter som mnd`s tilbud.

Tenkte å ta en handletur til Sverige imorgen, så trenger hjelp iløpet av dagen. [:)]

kan ikke hjelpe deg, men vil også se ;P

lønna skulle komemt i går, men ennå ikke noe på konto så spørs om d blir noe tur på oss =(

ORIGINAL: Annicken

kan ikke hjelpe deg, men vil også se ;P

lønna skulle komemt i går, men ennå ikke noe på konto så spørs om d blir noe tur på oss =(

Lønna kom idag her! [:D]
Så kjipt at lødda di er forsinket da. [&:] Den kan vel komme iløpet av dagen?! Håper det blir tur på dere og, da.

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

Var jo så greit da de reklamerte i foreldre & barn med månedstilbudene sine da, burde fortsatt med det evt hatt de på hjemmesiden sin da

Reklamerer de ikke i F&B lengre? Eller om de gjør, kan noen sjekke ut det nyeste bladet for meg?

Please?! Hjelp meg! [8D][:D]

Skulle gjerne ha hjulpet deg, men gubben har hivd avisa med annonse i. Mener det var en bilstol  (husker ikke merke) på tilbud, og noen vogner om jeg ikke tar helt feil. Lurer på om det var litt avslag på voksiposer eller lignende også. [:)]

Det er spesielt en trille/lett sportsvogn vi er ute etter. [:)]

Men vi får vel bare stikke innom å se hva de har, hvis vi rekker.

Tror ikke Happyland har noe på nett, men www.babyproffsen.se har.
Kanskje det er noe der [:)]

ORIGINAL: heart86

Happyland har en elendig nettside...
eneste man kan se der er hvilke leverandører de får varer fra!

Har aldri sett reklame på tilbud hos de noe sted.. det burde de absolutt gjøre noe med!!

Helt enig! [8|] Ganske håpløs side.

Back
Topp