Tilbud!

Momof2

Betatt av forumet
Herregud det er såå mye tilbuder på butikkene nå! Blir helt sjokka!
Spesielt kappahl har halv pris av rød pris! Fikk sett til sønnen min for 50kr, inkl t-skjorte og bukse!
Blir helt overraska over at det finnes såå mye billig der ute!

Ååå, jeg kjenner lysten til å shoppe :p

Føler jeg går glipp av alle tilbudene nå som jeg er stuck hjemme med tre barn :p

Fikk vinterdress til minsten på 70% avslag for et par dager siden :)

Hehe, alle slike tilbud får meg til å tenke på hvilken fortjeneste butikkene har til vanlig... Selvfølgelig blir noe solgt med tap, men ofte vil jeg tro at fortjenesten er god.
Elsker salg når jeg har litt lite ekstra og kan kjøpe meg en bukse til 35kr. Men godt det ikke er like billig alltid, for da hadde det vært lite igjen til de som produserer materialene og varene..

Ser ut til at jeg må ta turen til kapp'ahl i dag! Hva er det salg på?

Hehe, alle slike tilbud får meg til å tenke på hvilken fortjeneste butikkene har til vanlig... Selvfølgelig blir noe solgt med tap, men ofte vil jeg tro at fortjenesten er god.
Elsker salg når jeg har litt lite ekstra og kan kjøpe meg en bukse til 35kr. Men godt det ikke er like billig alltid, for da hadde det vært lite igjen til de som produserer materialene og varene..
Det er vel resultatet av at det er masse utgåtte varer for å få inn sesongens nye. Jeg tenker en reimadress er en reimadress uansett om den har fjorårets eller årets farge. Synd alt skal være overpriset for at de ikke skal gå i tap hvis ikke alt blir solgt innen de må bli kvitt plaggene bare fordi noen nye skal inn...

Jeg var på kjøpesenteret for å handle litt i dag. Kapp'ahl hadde en del på tilbud, men ikke det jeg lette etter. Fikk med meg et psr plagg likevel. Så gikk turen til Name it. Der var det kaos! Jeg fant kun en par plagg i riktig størrelse, for det var ikke lett å finne ut hvor ting var. Og butikken var så full at jeg ikke orket å stå i kø for å spørre hvor klærne var. Lindex hadde ikke rare salget, ei heller cubus. H&M hadde knapt noe som helst. Synd for meg, men det får bli en annen gang :-)

Oi kanskje jeg må ta meg en tur på senteret når jeg kommer meg hjem:o

Takk for tipset om Kappahl :D var innom der idag og kom hjem med litt babytøy :D
Også så billig :D hoho!

Jeg har shoppa hos BambusBarna, fikk masse babyprodukter fra Burts Bees til 50-60% rabatt! Og så måtte jeg bare kjøpe noen av trelekene og bamsene, kjekt å ha til evt. bursdager/dåper Har ikke vært innom Kappahl, men spørs om det blir en tur nå... :)

Back
Topp