Tilbud, rabatter og gratisprodukter

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! Lager en fellestråd slik at vi kan dele dersom vi kommer over noen lure tilbud. Er mye som skal handles inn og være på plass så derfor skader det vel ikke med noen lapper spart :D

Dersom dere melder dere inn i Babycare sin kundeklubb får dere en rabattkode som gir 10% på en handel :)

Tilbudet er over nå, men det kommer nok igjen. 30% på Safa ull på sparkjøp. Det er det beste ullet jeg har brukt, kjøpte litt nå når det var:)
Annbefaler å prøve Safa sine produkt

http://shop.bbhugme.no
Du får 100 kr rabatt på bbhugme dersom du melder deg inn i kundeklubben, har ikke funnet den til en billigere pris enda..

Denne tråden likte jeg :D gleder meg til når det nærme seg Black Friday, julekalender og ikke minst romjulssalg! :D

Akkurat det jeg går å venter på :knegg: kunne tenkt med UL før jeg begynner å handle, men hvis det kommer skikkelige kupp så tror jeg ikke jeg klarer å dy meg:smiley-ashamed005

Akkurat det jeg går å venter på :knegg: kunne tenkt med UL før jeg begynner å handle, men hvis det kommer skikkelige kupp så tror jeg ikke jeg klarer å dy meg:smiley-ashamed005

Jeg er litt hønemor av meg, og skal neste torsdag på TUL (da er jeg 8+3) og når jeg er ferdig og alt ser bra ut bestiller en UL når jeg er ca. 13 uker på vei før vi forteller svigers :) Jeg er nødt til å vite alt er i orden :P

Lur tråd :) Når er black friday?

Kjekk tråd.

:)

Åh! Siklet så lenge på BBhugme, men ser det bare er 15% på den. Får bare fortsatt ha is i magen i håp om at det blir et større kupp på den snart! :)

Samme her. . synes den er litt for dyr :(

Back
Topp