Tilbud på vintertøy.

Virra

Elsker forumet
Kjøpte sånne overtrekkssokker, vanntette med for. Votter, er litt store i år tror jeg. Men virker mindre enn andre jeg har kikka på. Kjøpte også en søt genser. Betalte jo ingenting.

http://www.ml-dk.dk/group.asp?group=1463

Str 1 og 2 i votter. Kjøpte de med fleece inni. Str 1 er nok litt store, men så på votter på barnas hus, syns de også virka store for hendene hennes.

De vanntette "sokkene" kjøpte jeg i 12-18 mnd.

Er jo kun små str igjen i det som er salg på... eller "outlet"

Fikk to par votter, to par vanntette sokker og en lue for 208 DKK (inkludert frakt). Ikke dårlig!!!

Var ikke allverdens med størrelser igjen. Ble str 0 (0-1 år) i votter, 1-2 år i lue og 0 (68-74) i "futter" [:D] Hun har små hender og føtter (og stort hode [:)]), så tror det skal gå bra.

Var inne å kikka igjen nå, var lite utvalg igjen ja. Men heldig for dem som rakk å gjøre ett kupp. Kjempefornøyd med det som ramla ned i postkassa her[:)]

ORIGINAL: Moonstar

Må beløpet være under 200 kr med frakt for å slippe toll?
Eller kan jeg feks. handle varer til 196 kr, også frakt på feks. 124 kr, og slippe toll?
[:)]

Mener det er beløpet før frakt som gjelder.

ORIGINAL: Kinaputten

ORIGINAL: Moonstar

Må beløpet være under 200 kr med frakt for å slippe toll?
Eller kan jeg feks. handle varer til 196 kr, også frakt på feks. 124 kr, og slippe toll?
[:)]

Mener det er beløpet før frakt som gjelder.

Sjekket på tollvesnet sine sider og beløpet er 200 kr før frakt ja: Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og forsikringskostnader) inntil 200 kroner.

Back
Topp