Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult! Det visste jeg ikke.Tips: Legg noe i handlekurven på Babyshop eller Lekmer, ikke kjøp det. Vent på mail med rabattkode. Man får først kode på 10% men hvis man venter enda litt til så får man ny rabattkode på enten 15% eller 20%. Husker ikke helt.
Man må være logget inn for å få koden da. Mener å huske det funker sånn på Babycare også
Rabattkoden har noen unntak, som oftest gjelder den ikke bilstoler, barnevogner og visse merker. Men jeg har spart litt på å nøle med å handle på nett iallfall
Kult! Det visste jeg ikke.
Jeg pleier alltid å få en rabattkode ETTER jeg har handlet noe
Jøss, dette visste ikke jeg hellerDet gjør man også ofte ja, men da trenger man det jo gjerne ikke siden man allerede har handlet
Sjekket nå, og hos Babyshop gikk det 3 dager fra jeg fikk kode på 10% til jeg fikk ny kode med 15%
Fikk 10% fra lekmer i stad siden jeg har varer i kurven der fra i går, så skal se om jeg får ny kode om noen dager der også
Du må være logget inn for at de skal sende tilbud. Babycare har vel først gratis frakt og så tror jeg det kommer rabattkode senere.Jeg puttet varer i handlekurven hos babycare, men etter litt ble varene automatisk fjernet
Haha, snakk om å være dreven Skal prøve igjen!Du må være logget inn for at de skal sende tilbud. Babycare har vel først gratis frakt og så tror jeg det kommer rabattkode senere.
Du må bruke forum smileys. Du kan ikke bruke mobil tegnBeklager smileløse innlegg, de kommer ikke med!
Du må bruke forum smileys. Du kan ikke bruke mobil tegn
Trykk på de 3 prikkene til høyre i skrivefeltet her og
Trykk på de 3 prikkene til høyre i skrivefeltet
Trykk på de 3 prikkene til høyre i skrivefeltet her og velg smilefjeset.
Sniker fra marsgruppa. Jeg har handlet der flere ganger. Har god erfaringNoen som har erfaring med denne nettbutikken pinkorblue.no?
Virker å være en opprinellig tysk forretning som sender til Norge. Ser de har gode priser, og gratis frakt inkl toll, selv for store saker som denne:
https://www.pinkorblue.no/fillikid-sideseng-cocon-hvit-a041003.html
Samme herSniker fra marsgruppa. Jeg har handlet der flere ganger. Har god erfaring