Tilbud på ullklær!

Bamboo

Gift med forumet
Mulig dere er vel vitende om dette, men på Coop Obs! har de nå 30% avslag på Krinkelull (fjorårets farger
plomme og oliven) og ullongs/trøyer fra Janus, er også tilbud på strømpebukser og ullbodyer (59 kr!) fra Safa [;)]

Var innom før i dag og shoppet en del, men grunnet veldig dårlig utvalg i guttefarger kom jeg hjem med rosa
bodyer og tenkte at de kan jeg fint farge. Kom over en super metode å farge ull med Wilton konditorgelè (som
jeg tilfeldigvis har masser av i kjøkkenskapet) så nå henger 3 fine, nyfargede ullbodyer på stativet, ble 2 nyanser
brunt og en grønn, må innom og kjøpe flere bodyer før jeg skal på jobb etterpå [:D]

Har handlet ullklær på tilbud på obs tidligere, men var en tur innom i dag og og kjøpte et par hettegensre. Er utgående modeller så vet ikke om de hettegensrene kommer tilbake eller om det bare er fargene de komme til å bytte. Men kjøpte iallefall et par hettegensre og en bukse. De hettegensrene er kjempegode. [:D] Fant også en merino-ulljakke med hette til han på sparkjøpt for noen dager siden, var 20% på tom&trine ull, så fikk den for under 200 kroner. Den var kjempegod. Hadde tenkt å kjøpe en lignende på nøstebarn, men den var dobbelt så dyr så glad jeg var en tur innom sparkjøp. Greit nok at kvaliteten kanskje ikke er den samme, men denne jakken kommer neppe til å bli utslitt av bruk uansett.

jøss, hehe[:D]

takk for info[:)]

Takk for tipset! Ska få penger til helgen så da får vi ta oss en tur og finne litt mer ulltøy til tullemor. I dag har hun fått på seg ullbody for første gang denne høsten og så at hun ikke hadde så mye i skuffen sin! bare 9 grader her i dag[&:] brrr....

Back
Topp