Tilbud på ull?

xxl har sånne ribbestrikka ullbukser til 149,- (Vossatassar).. også har smart club tilbud på Ullvang sett til 199,- (må være medlem da)

Oceania skrev:
xxl har sånne ribbestrikka ullbukser til 149,- (Vossatassar).. også har smart club tilbud på Ullvang sett til 199,- (må være medlem da)

Det Ullvang-settet har de hos Obs også. Men ja, man må være medlem.

Takk for tips! :) Men jeg trenger flere tips :) 

Er hovedsaklig til nyfødt jeg trenger ull til. Har en liten en som er født med lav kroppstemp som sliter med å holde på varmen, dakkar :( 

Cubus har 3 for 2 på alle barneklær, coop har ullsett til 199

Trone skrev:

Er hovedsaklig til nyfødt jeg trenger ull til. Har en liten en som er født med lav kroppstemp som sliter med å holde på varmen, dakkar :( 

Har du sett på Kenneths Barnetøy i byen? Synes jeg så noe ulltøy som hang på tilbudsstativ utenfor. =)

stva skrev:

Trone skrev:

Har du sett på Kenneths Barnetøy i byen? Synes jeg så noe ulltøy som hang på tilbudsstativ utenfor. =)

Jeg har vært litt opptatt med å være på barsel så har ikke sjekket, heheheh!! :p
Får ikke lov å valse rundt i byen etter kset, så må ha konkrete ting jeg kan sende mannebeinet ut på.
Gudene vet hva ellers han hadde kommet hjem med, hahahahhahha!!!!!

Sparkjøp har ofte tilbud i butikken (ikke nettbutikken). Fikk en ulljakke og ullbukse til 90kr, kostet egentlig 500 for hele settet (299 for jakken og 199 for buksa). Det hadde noen bodyer og annet diverse også. Kan være lurt å titte innom der.

-Nymphadora- skrev:
Sparkjøp har ofte tilbud i butikken (ikke nettbutikken). Fikk en ulljakke og ullbukse til 90kr, kostet egentlig 500 for hele settet (299 for jakken og 199 for buksa). Det hadde noen bodyer og annet diverse også. Kan være lurt å titte innom der.

Skal ta en tur på sparkjøp og barnas hus etter sykehuset i morgen. Er parkering rett utenfor de butikkene så da drister jeg meg med inn. ;) 

Back
Topp