Tilbud på skoringen?

Thejohan

Glad i forumet
Stemmer det?

Mener jeg har sett reklame på tv hvor man får kjøpt to for prisen av en på barnesko, men husker ikke om det var hos Skoringen.

Det var. Var Barnas dager torsdag-lørdag i forrige uke.

var ikke det forrige uke fra torsdag til lørdag?!
var ihvertfall ikke noe der idag jeg var å kjøpte sko til ungene.

Jepp.. My thoughts exactly...[>:]

Eurosko har tilbud på alle Pony Blinkesko. Blinkesandaler og blinkejoggesko til 599[:)]

ORIGINAL: Pluggensen

Eurosko har tilbud på alle Pony Blinkesko. Blinkesandaler og blinkejoggesko til 599[:)]

Vet. Det har jeg kjøpt til storesøster.
Kjøper ikke det til lillesøster [8D]

Fikk 80 kr i rabatt på sko til 399 da jeg kjøpte sko på mani i dag. Aner ikke hva slags kampanje det var. Merket det ikke før jeg var komt hjem.

Det tilbudet på skoringen synes jeg ikke var noe å skryter av. Ikke veldig mange sko som var på det tilbudet. Tenkte å kjøpe,men ble bare irritert når jeg så hvor darlige sko de hadde på det ta 2 betal for 1 tilbudet

ORIGINAL: maddison

Det tilbudet på skoringen synes jeg ikke var noe å skryter av. Ikke veldig mange sko som var på det tilbudet. Tenkte å kjøpe,men ble bare irritert når jeg så hvor darlige sko de hadde på det ta 2 betal for 1 tilbudet

helt enig [>:]

ORIGINAL: Idamarie

sign! umulig for oss å finne 2 par allefall...

Enig ja!
Vi var og skulle kjøpe til Mathilde, men de hadde jo ingen i størrelsen hennes[:'(] Skikkelig dårlig..

Jeg var på EuroSko og så på tilbudet der, det var like dårlig det..
men SparKjøp hadde faktisk en del søte sommersko til jente i hvert fall. [:)]

De glemte en vesentlig ting i reklamen. "tilbudet gjelder en meget begrenset antall sko" var på torget i trondheim,og derhadde de fire typer sko på det tilbudet

ORIGINAL: Piamsk

Enig ja!
Vi var og skulle kjøpe til Mathilde, men de hadde jo ingen i størrelsen hennes[:'(] Skikkelig dårlig..

da burde du vært tidligere ut da vettu..

syns de skoene er kjempegode jeg.. varer en sesong.. akkurat som sånne slitesko burde gjøre..

ORIGINAL: Zol80

Fikk 80 kr i rabatt på sko til 399 da jeg kjøpte sko på mani i dag. Aner ikke hva slags kampanje det var. Merket det ikke før jeg var komt hjem.

Mani?

ORIGINAL: Thejohan

Mani?

Ja. Er ikke den butikken der du bor?

ORIGINAL: Thejohan

Mani?

Ja. Er ikke den butikken der du bor?

Aner ikke.. Aldri hørt om! [8D]

Back
Topp