Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt tilbud for de som trenger det! Babybanden.no hadde også setet til den prisen, gratis frakt.
Hadde ikke barnas hus gratis frakt? Det er som oftest mulig å annulere ordren hvis ikke varen er sendt.Søren at jeg ikke skjekket babybanden før jeg bestilte det på nettet på barnashus!
Hadde ikke barnas hus gratis frakt? Det er som oftest mulig å annulere ordren hvis ikke varen er sendt.
Jeg fikk beskjed om at det var tomt på lager i nettbutikken til barnas hus, så her måtte gubben innom butikken på Tilller for å kjøpe.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg prøvde i formiddag. Husker ikke klokkeslett. La ut tipset jeg fikk på mail tvert jeg så den, og da jeg skulle bestille oppdaget jeg at det var utsolgt for øyeblikket.Når prøvde du og bestille?
Jeg prøvde i formiddag. Husker ikke klokkeslett. La ut tipset jeg fikk på mail tvert jeg så den, og da jeg skulle bestille oppdaget jeg at det var utsolgt for øyeblikket.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Den hadde nok kommet igår til meg også, er bare litt sein til å sjekke mail innimellom ;-)Åå! Jeg fikk mailen igår og bestilte da