Tilbud på kosttilskudd

caracara

Forumet er livet
Plukka opp ett tips fra juli 2013. Jeg har jo den pakken med 4 tabletter som skal taes frem til 12. uke. Det er visst en pakke som heter Gravid og ammende som kan brukes fra uke 12 :) (bare at ammende står med store bokstaver, kan brukes fra 2. trimester). Tilbud på Ditt apotek i allefall, frem til 2. februar :) 2 for 1 :) ImageUploadedByBV Forum1358707971.953713.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1358707958.570709.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1358707958.570709.jpg
    20,3 KB · Visninger: 10
Dette fikk jeg å med meg men sleit skikkelig med å svelge di store pillene sist gang :P så nå har jeg kjøpt meg noen andre tabletter som er tilegnet gravide er ca akkuratt det samme i bare at det kun er 1 tabellet om dagen å den er ikke så stor at den blir vanskelig å svelge :P

Jeg brukte denne typen sist, men ble til at halve pakken ble stående urørt for jeg sleit også med flere av pillene... og det er jo ganske mange hver dag også.. Men hvis man klarer å ta de og husker på det hver dag så er det jo kjempebra ! :)

Å, samme dealen som den første pakken?! Det er jo et helt måltid... Og e hadde gleda meg til jeg var ferdig med den første...

Jeg har den Gravid pakken.. Og sliter skikkelig med de folat tabelettene.. :(
Må dele i to hvertfall for å få de ned :p hehe

Jeg greier ikke de store tablettene så har kjøpt sånt lite glass med folat tabletter

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Back
Topp