Tilbud på bilsete!

• Trådstarter Trådstarter AnneEmilie
  • Opprettet Opprettet
A

AnneEmilie

Guest
MaxiCosi cabriofix med easyfixbase er på tilbud hos både BABYCARE og THORSHOV BIL (trykk på linkene).

Cabriofix har vært best i test flere år på rad, og er et veldig sikkert sete! Med base som kan festes både med isofix og bilens seler står det ekstra støtt, og det kan enkelt tas ut og inn i bilen. Dette setet går fra 0-13 kg, brukes KUN bakovervendt som alle babyseter skal =)

Vi har det setet og kan anbefale det! Finnes også masse tilbehør til setet som er et stort pluss.
Vi har vårt i svart, men nå er det jo kommet så mange nye stilige farger, nesten fristet til å investere i et nytt :p

Ett godt sete med en god nyfødt nakke beskyttelse(men vidt ellers), men jeg foretrekker Britax da de har litt flere justeringer på sele høyden (som er super viktig for å unngå evt trykkskader på skuldre/rygg om uhellet skulle være ute) samt i mine øyne litt bedre side og nakke beskyttelse..  

AnneEmilie skrev:
MaxiCosi cabriofix med easyfixbase er på tilbud hos både BABYCARE og THORSHOV BIL (trykk på linkene).

Cabriofix har vært best i test flere år på rad, og er et veldig sikkert sete! Med base som kan festes både med isofix og bilens seler står det ekstra støtt, og det kan enkelt tas ut og inn i bilen. Dette setet går fra 0-13 kg, brukes KUN bakovervendt som alle babyseter skal =)

Vet du hvor lenge tilbudet varer?? (hovedsaklig Torshov, hvis ikke det er samme dato..)

Jeg prata med de på Thorshov i går og han sa det kom garantert flere tilbud før februar og antaglig også billigere.. =) Så vi velger å vente.. Varer til 3 sept..

Så bra at du tipser :-)

(Men var det ikke Britax/Römer som ble best i test på siste store test, da?)

Syrine skrev:

Det stemmer det (her er testen) :) Sa bare at maxicosisetet har vært best i test flere år på rad tidligere. Og siden det var det jeg fant på tilbud tenkte jeg å si fra :) Vi hadde britax sist, veldig fornøyd med det også, men syntes det var litt bratt i ryggen. Men absolutt masse fordeler med det også, skal holde utkikk etter tilbud på det også :) Har multitech til storejenta nå, superfornøyd med det!

AnneEmilie skrev:

Syrine skrev:

Det stemmer det (her er testen) :) Sa bare at maxicosisetet har vært best i test flere år på rad tidligere. Og siden det var det jeg fant på tilbud tenkte jeg å si fra :) Vi hadde britax sist, veldig fornøyd med det også, men syntes det var litt bratt i ryggen. Men absolutt masse fordeler med det også, skal holde utkikk etter tilbud på det også :) Har multitech til storejenta nå, superfornøyd med det!

Det bruker vi på gutten på 3 år og, er kjempe fornøyd med det og! Foretrekker maxicosi i babysete derimot!

Back
Topp