tilbud på barnevogner?

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det noen som vet når tilbudene på barnevognene starter? altså når de setter ned prisen på 2010 modellene? [:)][:)]
 
Aner ikke jeg, men de pleier kjøre en del i januar da.
 
Vet du hvilken vogn du skal ha da? Du kan jo bare ringe å spørre en forhandler[:)]
 
ORIGINAL: Destiny85

Aner ikke jeg, men de pleier kjøre en del i januar da.

Vet du hvilken vogn du skal ha da? Du kan jo bare ringe å spørre en forhandler[:)]


Ja, det kan jeg jo gjøre [:D]
Jeg har egentlig ikke bestemt meg sånn akkurat, men er veldig fan av merket emmaljunga da :)
 
Lurer jeg å på [:)]
 
Det kommer nok rundt midten av januar. Jeg spurte på Barnashus om de kom til å ha salg på den bilstolen vi skal ha, men det visste hun ikke. Det var for tidlig til at de visste noe enda.
Så du må nok hvertfall vente til over jul, og mest sannsynlig til over nyttår også før du spør dem.
 
ORIGINAL: Hopplahei

Det kommer nok rundt midten av januar. Jeg spurte på Barnashus om de kom til å ha salg på den bilstolen vi skal ha, men det visste hun ikke. Det var for tidlig til at de visste noe enda.
Så du må nok hvertfall vente til over jul, og mest sannsynlig til over nyttår også før du spør dem.


Tusen takk [:)]
hadde en venninne på besøk, og hun fortalte hun hadde kjøpt en vogn på tilbud siden de skulle få inn nye, så ble litt stressa for at salget allerede har vært eller noe
 
Hvis du bestiller på kjopebarnevogn.no så får du emmaljunga for 6260,- i forhold til 7990,- i Norge.
Men den må hentes på Karlstad i Sverige da. Eller så koster den ca 6700,- på Kattis babyshop i Strømstad. [:D]
 
ORIGINAL: .Ida.

ORIGINAL: Destiny85

Aner ikke jeg, men de pleier kjøre en del i januar da.

Vet du hvilken vogn du skal ha da? Du kan jo bare ringe å spørre en forhandler[:)]


Ja, det kan jeg jo gjøre [:D]
Jeg har egentlig ikke bestemt meg sånn akkurat, men er veldig fan av merket emmaljunga da :)

 
vet de selger emmaljunga billigere på barnashus, siden de skal slutte med det merke.
e noen rabatter der
 
Her i trheim kommer ikke emmaljunga 2010 modellene på salg...de har ikke lov å selge emmaljunga til rabatterte priser, + at 2010 modellene gikk ut nå i sommer.
Rundt September begynte 2011 modellene å komme...
 
Sto i avisa at babyproffsen på Nordby (svinesund) har barnevogn salg i romjula [:)]
 
ORIGINAL: Martes

Sto i avisa at babyproffsen på Nordby (svinesund) har barnevogn salg i romjula [:)]

 
Så du om det stod noe spes merke, f.eks Brio[:)] eller var det bare sånn generelt barnevogner lissom??
 
Fikk også beskjed om at forhandlerne ikke har lov til å selge emmaljunga på tilbud. Men hun i butikken som jeg kjøpte vogna av, sa at de kunne selge fjordårets modell billigere, men det skjedde nesten ikke at de hadde noen igjen. De går veldig fort unna! Vognene må som regel bestilles fra fabrikk (butikken jeg kjøpte hos hadde bare 1-2 av hver sort inne, men det varierer nok), og det er noen ukers leveringstid. Med andre merker vet jeg ikke[:)]
 
ORIGINAL: MLS

ORIGINAL: Martes

Sto i avisa at babyproffsen på Nordby (svinesund) har barnevogn salg i romjula [:)]


Så du om det stod noe spes merke, f.eks Brio[:)] eller var det bare sånn generelt barnevogner lissom??

lurer jeg også på.. vi skal ha brio..[:)]
 
ORIGINAL: tulla88

ORIGINAL: MLS

ORIGINAL: Martes

Sto i avisa at babyproffsen på Nordby (svinesund) har barnevogn salg i romjula [:)]


Så du om det stod noe spes merke, f.eks Brio[:)] eller var det bare sånn generelt barnevogner lissom??

lurer jeg også på.. vi skal ha brio..[:)]

 
 
Lurer også på det...
Men usikker på duo eller kombi??
 
http://www.babyproffsen.se/erbjudanden/visa/24

Her er noen av tilbudene de har.. :o)
 
Da har jeg kjøpt med vogn =D

Endte opp med Brio, tror den heter brio happy 2011. Kjempe fornøyd så langt hvertfall, hehe [:D]
 
hei hei
broren min og fruen kjøpte emmajunga vogn 2010 modell på tilbud i høst. for da kom 2011 modellene.
mener de fikk de på 20 %.
men i går var vi i sverige å kjøpte vogn til vår lillegutt=)
i karlstad fatisk. fikk 10 % pluss kroners kursen...
 
Salg på Buskerud Storsenter på noen vogner og annet:
http://www.sparelandbarnogutstyr.no/
 
Back
Topp