Bruker78bo
Drømmeromnummer3 <3
Sjekket ut black friday-tilbudene på en nettbutikk med babyutstyr. Der var det forskjellige rabattkoder man kunne benytte, men med liten tekst under står det: "Rabattkoden din på 100 kr er kun gyldig når du handler for minst 800 kr. Koden er gyldig i 30 dager etter at du har mottatt den og kan løses inn kun en gang per person og bestilling. Legg merke til at rabattkoden ikke gjelder på produkter innen følgende kategorier "Bleier" og "Våtservietter" eller på følgende varemerker: 4YOU, ABC Design, Affenzahn, Angelcare, AXKID, Babybay, babymel, Babymoov, Babyzen, BERG Toys, bergtoys, Besafe, Britax, Bugaboo, Croozer, Cybex, DerDieDas, Doona, Flexa, gb, Hauck, iKon, Jetkids, Joie, KAPLA, Kiddy, Kids Concept, Manduca, Maxi Cosi, MCNeill, Minimeis, Moon, Nomi, Osann, PAIDI Kindermöbel, Peg-Perego, Qeridoo, Quinny, Safety 1st, Scout, Silver Cross, Stokke, storksak, Take it Easy, TFK, VOKSI, Wickelkinder."
Da sitter jeg igjen og lurer på - hva kan man egentlig bruke rabattkode på? Tror jeg velger en annen nettside
Da sitter jeg igjen og lurer på - hva kan man egentlig bruke rabattkode på? Tror jeg velger en annen nettside