Tilbud og gode kjøp

Hadde det vært ok å ha en tråd hvor vi legger ut gode tilbud eller gode kjøp vi kommer over? Typ når babybanden.no har puppefredag, kid kjøre -40% på alt til baby ol.
Ja, lurt! :)
 
Både Babyshop og Barnas Hus har salg på ytterjakker nå. 30% og 50%. Om noen har eldre barn som trenger sånt.

Barnas hus på Alna (mulig det er nasjonalt, men vet ikke) hadde også mye salg på klær. Særlig ull. Til og med Lillelam, og Lillelam er veldig sjeldent på salg.
 
Screenshot_20190721-094224_Chrome.jpg
For dere som skal ha nytt sete til et større barn :rolleyes:
Mannens reaksjon da han så tilbudet var "oi satan, se prisen!!" Fordi vi så på cybex-serien da vi vurderte seter til vår
 
Åå jeg har så lyst på denne, naboen har prøvd den og den er visst supergod . Tenker den vil passe ypperlig i edgen neste sommer når baby skal over i sportsvogn, støtte godt.Screenshot_20190721-210857_Google.jpg Koster 599, så lurer på å holde pusten litt og se om den kommer på noe salg..
 
Åå jeg har så lyst på denne, naboen har prøvd den og den er visst supergod . Tenker den vil passe ypperlig i edgen neste sommer når baby skal over i sportsvogn, støtte godt.Vis vedlegget 303932 Koster 599, så lurer på å holde pusten litt og se om den kommer på noe salg..
Har en venninne som bruker denne til sin baby, den er genial!
 
Åå jeg har så lyst på denne, naboen har prøvd den og den er visst supergod . Tenker den vil passe ypperlig i edgen neste sommer når baby skal over i sportsvogn, støtte godt.Vis vedlegget 303932 Koster 599, så lurer på å holde pusten litt og se om den kommer på noe salg..
Kosmedkidsa he dinna, og ho dele ofte ut rabattkode. Skulle bestille en sånn ej me men da va det tomt :banghead:
 
Har en venninne som bruker denne til sin baby, den er genial!
Kosmedkidsa he dinna, og ho dele ofte ut rabattkode. Skulle bestille en sånn ej me men da va det tomt :banghead:

Ja, jeg har bare et par «vanlige» sitteputer, og de er kjempefine. Gode å sitte på og tar unna litt møkk for vogna etter mat og sånn. Men denne virker jo å støtte på en mye bedre måte, så lyst å bruke de pengene på den!!
Dere får si fra om dere ser den på salg igjen :D
 
Barnas Hus har tilbud på lammeskinn til 249 kr nå :)
 
Jepp:) men hvertfall fått med meg KID tidlbudet da:) og 50%på voksi bilstolpose:)
Det tilbudet på KID fikk jeg med meg også. Sparte 500kr. Men jeg kjøpte masse jeg ikke trengte så jeg kunne vel i teorien spart mer :hilarious:
 
Back
Topp