Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei,
Vurderer sterkt Emmaljunga, edge eller mondial. Noen som vet om butikker som selger utgående modeller, evt ellers har salg på disse fremover? Pleier det f.eks være januarsalg på slikt? I Akershus-Oslo?
2017 modellene kommer vel i august (?) , så et slikt salg har nok stort sett allerede vært.
Selvfølgelig kan det være enkelte butikker som har flere modeller igjen.
Ville sjekket Rudo, det er vel i Oslo ett sted (?), ellers er Katties i Sverige SUPRE!
Jeg + 2 venninner har alle kjøpt der. Om du ikke ønsker to turer ned, så ring/mail (det er best) å bestill farge/modell etc, slik at de bestiller inn til deg og du får beskjed når du kan hente
De har sider på face og hjemmeside. På face legger de gjerne ut "siste eksemplar" ol tilbud. Svarer kjapt.
NB! husk at sverige ikke har lik garanti som i norge, men vi har aldri hatt noe problemer med vår vogn.
EDIT: vi sparte i 2012 ca 5000 kr på å å kjøpe emmaljunga på katties kontra norge
Jeg vet Rudo har noen av fjorårets modeller på salg til 20%. Men det er veldig begrenset, bare de som er utstilt i butikk. Det er førstemann til mølla som gjelder.
Jeg har akkurat kjøpt på Kattis babyshop i Strømstad. Billligere der. Sparte vel 3000kr på norsk pris, i tillegg til at jeg fikk 1000kr avslag fordi de hadde bestilt feil farge (Fikk tilbud om å få bestilt ny vogn i riktig farge til redusert pris, men valgte å ta den vi fikk).