Tilbehør til tortillas/taco?

Villemoen

Forumet er livet
Ka bruker dere attåt????
Er det store forskjeller fra nord til sør (reinsdyrstortilla i nord og krepsetortilla i øst?)? bruker vi alle det samme?

Ja, ditta lure eg på i dag!

Vi bruker kyllingkjøttdeig, lomper, mais, agurk, tomat, creme fraiche, tacosaus, revet ost og guacamole [:)]

Kan svare sjøl og:
Kjøttdeig eller kylling. Agurk, tomat, paprika, isbergsalat, mais, løk,
Jalapeno, masse jalapeno!, ost og rømme :-))

JEG bruker: Kjøttdeig, ost, agurk og salat.
'
Menneskene rundt meg bruker mye mer og litt salsa i hytt og pine.. I dont know

Jeg og sambo er råååkjedelige [8D] kjøtt, ost, saus, rømme og rå løk! Da er vi i taco-heaven [;)]

Jeg bruker: skjell eller lomper, salat, rucola, tomat, agurk, paprika, salsa, ost og anananas.
Enten karbonadedeig eller kylling.

Me har som oftast tortilla og tacoskjell, fullt til randen med isbergsalat, agurk, tomat, mais, raudløk, avokado, ost, rømme, salsa! Med eit stor gapande smil! [:D] JAFS[;)]

Kjøttdeig, isebergsalat, raudløk, agurk, mais, cherrytomat, jalapenos, ost, rømme, salsa og guacamole.

Kjøttdeig, mais, ananas, agurk, paprika, salat, guacamole, sambo bruker sånn ostedip[8|], rømme. Lefser og tubs!
en kan også bruke; bønner, oliven, sylteagurk, ost av forskjellige typer, løk og SALSA!

SULTEN!

Vi bruker kjøttdeig, lefser, isbergsalat, tomat, mais, rødløk, ost, saus, rømme med knorr sin greske dressingpulver oppi... NAMME! Ja og selvfølgelig JALAPENOS! [:D]

Ikke lest tråden, så ikke skyt meg om jeg gjentar andre.

Tacoskjell eller tortilla [8D]
(veldig glad i maistortilla)

Svensk karbonadedeig [:D]
Thick and Chuncky salsa (eller hva den heter)
Mais
Kidneybønner
Jalapeño
Rømmekolle
Tynnskåret isbergsalat
Rå løk
Revet Norvegia Lettere eller Finello Light

Eventuelt
Paprika
Agurk

her er vi rå med alt.[:D]

bruker å ha tacoskjell, tortilla eller pitabrød.

kjøttdeig eller svinekjøtt/biff i strimler
masse salsa
masse masse jalapenos
rømme
agurk
rå løk
tomat
mais
avokado
revet ost
isbergsalat
oliven