Tilbehør til barnevogna?

Søster Nina

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hva har du? Bruker du stelleveska til alt utstyr, eller har du kjøpt en sånn "organisator"? Eller hva med koppholder eller handlekurv? Jeg har kjøpt sånne kroker fra tinkafu til å feste stelleveska med. Den henger jo på håndtaket, men har litt tendens til å skli så jeg håper det blir bra. Har sett på en "organisator" fra skip hop, men tenker at det kanskje blir litt mye greier, stelleveska har jo uendelig mange rom, så det holder jo egentlig.

Har også organisator fra tinkafu med koppholder. Veldig greit på trilletur, har jo ikke med stelleveska da :)

Har kun stelleveska og kroppholder som jeg har fått fra libero etter sammlede poeng. Står koder i toppen/lokket på bleiepakkene :)

Last edited:
Har også organisator fra tinkafu med koppholder. Veldig greit på trilletur, har jo ikke med stelleveska da :)

Ja, det er jo sant. Jeg har ikke vært på noe tur enda uten at vi har vært på vei noe sted, og da har vi jo hatt med stelleveska. Da tror jeg kanskje jeg skal bestille meg den organisatoren etter hvert :)

Jeg hadde bare stelleveska med første mann, men nå synes det er lurt med koppholder i tillegg. Hva slags koppholder har dere? En enkelt på side eller en belte med flere lommer?

Stelleveske og tinkafu koppholder

Stelleveske og tinkafu koppholder med lomme, og handlekrok til shoppingturer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for alle svar! Jeg har altså bestilt sånne kroker fra tinkafu og da kan jeg jo henge poser på dem også. Så blir det nok den organisatoren fra skip hop, men det haster vel ikke så veldig, jeg klarer meg greit med stelleveska foreløpig. Noen som har kjøpt eller prøvd sånn håndmuffe fra tinkafu? Lurer litt på om det er smart når vinteren kommer...? :)

Takk for alle svar! Jeg har altså bestilt sånne kroker fra tinkafu og da kan jeg jo henge poser på dem også. Så blir det nok den organisatoren fra skip hop, men det haster vel ikke så veldig, jeg klarer meg greit med stelleveska foreløpig. Noen som har kjøpt eller prøvd sånn håndmuffe fra tinkafu? Lurer litt på om det er smart når vinteren kommer...? :)
Bruker votter jeg :p syns det blir så mye ting på vogna :p

Da har jeg fått de krokene fra tinkafu og det blei veldig bra! :) Nå tror jeg stelleveska holder seg på plass også når pappa'n triller og har håndtaket "på skrå" :)

Åh sånne kroker har jeg også sett på! Det vil jeg ha!

Back
Topp