Tilbakevendende UVI og ovesterin

BølleBella

Elsker forumet
Er det noen som har hatt god effekt med den kremen?
Jeg har alle symptomer på uvi, men det er visst ikke utslag på prøvene [:(] Så jeg går og har evig vondt!
Så legen min mente jeg skulle prøve ovesterin, men den er jo for damer i overgangsalderen [8D][8D]

Ingen som har testa?

ORIGINAL: BølleBella

Er det noen som har hatt god effekt med den kremen?
Jeg har alle symptomer på uvi, men det er visst ikke utslag på prøvene [:(] Så jeg går og har evig vondt!
Så legen min mente jeg skulle prøve ovesterin, men den er jo for damer i overgangsalderen [8D][8D]

Har det akkurat likt som deg.. Hatt siden 8 klasse, og nå er jeg 24[&o]
Gikk på hiprex før, forebyggende.. Men nå har jeg funnet ut at det hjelper bedre å drikke et glass med 1g c-vit brusetablett i, og skylle ned 2 tabletter med tranebær hver dag. I tillegg til å drikke masse vann, ikke appelsinjuice. Har vært på undersøkelser, men de har ikke funnet noe galt med meg heller. Bestefar var også sånn, men han vokste det av seg midt i 20-åra. Håper jeg gjør det samme..

ORIGINAL: Auliana

Hvorfor i alle dager skal du bruke en ovesterin som inneholder østrogen, som brukes til å behandle tørre slimhinner hos kvinner, stortsett i overgansalderen ?!?!!

Med mindre du har tørre slimhinner i underlivet, skjønner jeg ikke hvordan Ovesterin skal hjelpe på UVI....
Kansje legen mener at du har tørre slimhinner og at dette gir deg "syptomer" på UVI siden det ikke kan påvises. Derfor vil plagene minske dersom du bruker Ovesterin?

Jeg ville ha bedt legen om en litt mer grundig forklaring....[:)]

Nei du kan spørre du [8D][8D]
Legen mente at jeg hadde tørre slimhinner, og at jeg da kunne teste ovesterin. Om jeg har det vet jeg ikke! Men det kjennes ut som at jeg har uvi HELE tiden. Urinprøva ga utslag på uvi for over en uke siden, og jeg fikk antibiotika. Fullførte kuren, leverte to nye urinprøver (med fire dagers mellomrom), men ingen av de ga utslag. Så da fikk jeg ikke mer antibiotika..

(Det var en turnuslege jeg var hos, og hun var teeeeit) [8D]

Back
Topp