Tilbakevendende energi.

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Åååå juuubel har når hatt 4 dager med normalt energinivå:) etter 20 uker med en følelse av å være sliten konstant med masse behov for søvn er det såååå deilig å ha nok energi til å være den mammaen og kona jeg vil igjen:) ( for man føler seg som skikkelig dårlig konematriale og mamma, når alt er ett ork.) noen andre som begynner å komme seg?

her går det veldig i bølgedaler.. har dager der jeg har SUPER energi.. og farer over huset, slik at det er "slikt".. Men dagen etterpå, orker jeg knapt lette på en finger. Har vell og en liten sammheng med at jeg har en mann som ikke "ser" at jeg har gjort noe.. Og da heller ikke kommenterer det. Ikke at jeg har behov for en rosebukett for hver gang jeg har shina... men en bemerkning, om at det var kjekt å komme hjem til nyvaska gulv, hadde vært litt koselig. Men får skylde på at andre menn hadde nok lukta at det var blitt vaska, mens mannen min har ikke luktesans, så han kjenner det ikke..

Ja, jeg kjenner endelig at jeg lever igjen. Nå er jeg bare vanlig hverdagssliten fordi mannen er bortreist og det å ha to barn og 100 % jobb er naturlig nok litt utmattende til tider.

Her er alt et ork fortsatt, men håper på bedre tider :p..

Sent from my iPad using BV Forum

Når energien endelig kom tilbake, ble jeg selvfølgelig syk med bihulebetennelse. Flaks ;p

Back
Topp