Tilbakestille termin i app?

SunAndMoon

Forelsket i forumet
Februarhjertene 2025
Som noen vet her var jeg på privat ultralyd igår og ble målt til 6+4 istedenfor 8+4/menstermin.

Dere som har opplevd lignende: har dere endret på datoene i appene dere følger når det er så stor forskjell eller fortsatt å følge etter menstermin?

Alt blir jo rart med å telle ned osv, for er plutselig tilbakedatert to uker :meh:
 
Endrer ikke noe før termin evt blir endret på TOUL eller OUL. Føler det blir mest riktig for meg. :)
 
Endrer ikke noe før termin evt blir endret på TOUL eller OUL. Føler det blir mest riktig for meg. :)
Ikke sant. Hmm… jeg er usikker. Føler også det blir feil å tilbakedatere når jeg har koll på datoer og sånn med mens, el og positiv test/dpo. Men utviklingen er ikke der den skulle vært da.
 
Jeg ble satt tilbake over ei uke sist, men viste seg at jeg hadde riktig med mine beregninger på oul :) så det kan vokse litt i rykk og napp
 
Jeg ble satt tilbake over ei uke sist, men viste seg at jeg hadde riktig med mine beregninger på oul :) så det kan vokse litt i rykk og napp
Hva har du gjort i apper du følger da? Tilbakestilt eller bare fortsatt fra menstermin?
 
Jeg var såpass sikker på at den var riktig at jeg stilte ikke. Følg magefølelsen din :) neste ul vil uansett forholde seg til menstermin, kun den ordinære som kan endre termindato :)
 
Jeg hadde avventet å flytte den og fulgt mensdato enn så lenge. Er små marginer så tidlig. Kan fort bli endret frem igjen seinere..
 
Jeg ville avventet som flere skriver her, evt vurdert privat ul et annet sted for å kontrollere :)
 
Da venter jeg litt og ser etterhvert åssen det går. Regner med at jeg blir kalt inn til tul/nipt ut fra menstermin selv om gyn målte to uker tilbake i tid? Eller?
 
Back
Topp