tilbakemelding på annonse.

turboquattro

Gift med forumet
la ut en ønskes kjøpt annonse på nettet for 3 dager siden. fikk en e-mail i dag fra en som hadde det jeg ønsket å kjøpe. sendte e-mail tilbake for å spørre om pris og hvor han bodde osv.

i e-mailen jeg fikk tilbake stod det ikke noe tlf nr, ikke hvor personen bodde. ikke vet personen hvor jeg bor eller.

kan kunne kjøre dyret til meg uten problemmer (når han ikke vet hvor jeg engang bor) og ikke har jeg spurt om han kunne gjøre det eller. han skulle ha 5000 kr for dyret. vanlig pris er fra 7000-12000 kr.

så spurte han om jeg hadde nettbank for da kunne jeg jo overføre penger med engang. jeg aner jo ikke om dyret engang eksisterer, helsetilstand, om dyret er sosialisert eller om jeg får noe dyr.

så jeg ble litt sjokkert når jeg leste e-mailen. og om dette er seriøst (noe jeg betviler på det sterkeste) er det virkelig så enkelt å "omplassere" et dyr?

Dette høres overhodet ikke seriøst ut. Dessuten kan søke opp e-post adressen han på www.brreg.no [:)] Kan hende du får treff der på privatperson. Det har jeg gjort et par ganger og man trenger ikke være selvstendig eller drive firma for å stå der [:)] Kan jo hende han eier en bil som står i registeret [;)]

er mange 100 med samme navn. og disse dyrene kan ha mange dødelige sykdommer. og de smitter lett over på andre dyr å. og trodde en helseattest fra vet var vanlig. men tydeligvis ikke. dyret er renraset (betviler at det finnes hybrider av dette dyret. aldri hørt eller sett.)

men at noen virkelig tror at man bare forskuddsbetaler 5000 kr uten mere info er sjokkerende.

Back
Topp