mkrago Elsker forumet 20 Jun 2016 #1 http://www.aftenbladet.no/nyheter/Tilbakekaller-salater-etter-Listeria-funn-3948164.html
Abra Kadabra Glad i forumet Sensommerbarna 2016 20 Jun 2016 #2 Å herregud. Ikke greit å lese når en er høygravid. :s Heldigvis har jeg ikke spist noen av disse typene. Blir nesten skeptisk til å spise kjøpasalat... Listeria er jo en verstingbakterie å få når man er gravid :s
Å herregud. Ikke greit å lese når en er høygravid. :s Heldigvis har jeg ikke spist noen av disse typene. Blir nesten skeptisk til å spise kjøpasalat... Listeria er jo en verstingbakterie å få når man er gravid :s
mkrago Elsker forumet 20 Jun 2016 #3 Abra Kadabra skrev: Å herregud. Ikke greit å lese når en er høygravid. :s Heldigvis har jeg ikke spist noen av disse typene. Blir nesten skeptisk til å spise kjøpasalat... Listeria er jo en verstingbakterie å få når man er gravid :s Klikk for å utvide … Akkurat det samme jeg tenker. Heldigvis var det ikke en av disse salatposene vi hadde til middag i går.
Abra Kadabra skrev: Å herregud. Ikke greit å lese når en er høygravid. :s Heldigvis har jeg ikke spist noen av disse typene. Blir nesten skeptisk til å spise kjøpasalat... Listeria er jo en verstingbakterie å få når man er gravid :s Klikk for å utvide … Akkurat det samme jeg tenker. Heldigvis var det ikke en av disse salatposene vi hadde til middag i går.
Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene Juligull2021 20 Jun 2016 #4 Helt forferdelig. Jeg har spist den...