Tilbakefall av omgangen?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Er det mulig? Dette har jeg ikke vært med på før. Men hele mandag lå jeg med oppkast, dårlig mage, hodeverk og leddsmerter. Var i skral form torsdag også, men hadde ikke kastet opp siden mandag natt..

Uansett.. I går følte jeg meg ok. Hadde fått apetitten tilbake og gikk meg til og med en liten tur på formiddagen. Var sulten i går kveld, så spiste kanskje en litt for god kvelds. Jeg gikk til sengs veldig kvalm, men sovnet i alle fall. Men så våkner jeg i natt da. Skikkelig eller og veldig kvalm. Springer på do og kaster opp masse igjen. Kastet opp tre ganger i natt.

Noen opplevd dette?

Jepp! Derfor man sier ikke barnehage/jobb før 48 timer etter siste oppkast!

Desverre mulig ja...

God bedring ;)

Døden-nær-opplevelse for meg med omgangssyka.....

Jess...omgangssyke for 3.gang på 2 uker her i hus! Ikke noe gøy!!

Dessverre helt vanlig :( Sliter med det samme selv. Masse masse god bedring! Husk å bytte tannbørste etter endt omgangssyke!

Dessverre helt vanlig :( Sliter med det samme selv. Masse masse god bedring! Husk å bytte tannbørste etter endt omgangssyke!

Hehe Will do! Byttet alle tannkostene, byttet på alle sengene, vasket klær og skrubbet badet på tirsdag kveld :p

Ser ut som det blir ny runde nå. Helt herlig ;)

Hehe Will do! Byttet alle tannkostene, byttet på alle sengene, vasket klær og skrubbet badet på tirsdag kveld :p

Ser ut som det blir ny runde nå. Helt herlig ;)

Ja, er det ikke deilig? Klorin er min nye beste venn. Lukter svømmehall i huset, og akkurat nå er det helt OK! ;)

Back
Topp